Ψηφιακές αλχημείες: Adidas, MyCleaner

Τα τελευταία νέα του ηλεκτρονικού επιχειρείν, καθημερινά πριν τις 10 το πρωί

– Διεθνή –

AdidasAdidas: Σε ισχύ μπήκαν από τις αρχές του χρόνου στην Ευρώπη οι νέες κατευθυντήριες γραμμές του ηλεκτρονικού εμπορίου της Adidas για τους διαδικτυακούς εμπόρους. Μεταξύ των σημαντικότερων αλλαγών περιλαμβάνεται και η απαγόρευση πώλησης των προϊόντων της στις ανοικτές πλατφόρμες όπως της Amazon και της Ebay. Επιπλέον, οι ευρωπαίοι διαδικτυακοί έμποροι δε θα επιτρέπεται να πωλούν τα προϊόντα της εκτός των οικονομικών συνόρων της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της Ελβετίας. Ο γνωστός κατασκευαστής αθλητικών προϊόντων σκοπεύει να αναπτύξει μόνος του, είτε και μέσω συνεργασιών με επιλεγμένους διαδικτυακούς εμπόρους, την ολοένα και πιο σημαντική αγορά του διαδικτύου. Με αυτό τον τρόπο, σύμφωνα με τον διευθυντή πωλήσεων Hans Ruprecht, η Adidas θέλει να προστατέψει το εμπορικό σήμα της καθώς και  να αποκτήσει μεγαλύτερο έλεγχο των διαύλων διανομής, προωθώντας τις άμεσες πωλήσεις τόσο μέσω του παραδοσιακού ηλεκτρονικού εμπορίου όσο και μέσω των νέων εικονικών καταστημάτων.

Η αιτία για την επιβολή των νέων μέτρων έγκειται στην ύπαρξη διαφορετικών τιμών μεταξύ του παραδοσιακού λιανεμπορίου και των διαδικτυακών καταστημάτων. Κοινές προσπάθειες με αυτές της Adidas καταβάλλουν και άλλοι επώνυμοι κατασκευαστές αθλητικών προϊόντων όπως η Nike και η Asics. Οι έμποροι που θα αντιτίθενται στα νέα καθήκοντά τους, ανάλογα με τη βαρύτητα και τη συχνότητα των παραβάσεων, θα μπορούν και να διαγράφονται από πελάτες της Adidas. Ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι οι διαδικτυακές πωλήσεις της Adidas για το 2015 θα ανέλθουν στα 500 εκατ. ευρώ και θα αντιπροσωπεύουν μόλις το 3% των συνολικών πωλήσεών της αξίας 17 δισεκ. ευρώ.

Το γεγονός ότι  πολλοί κατασκευαστές επωνύμων σημάτων αναπτύσσουν τις δικές τους διαδικτυακές πωλήσεις, σίγουρα δεν ευχαριστεί καθόλου τους (μικρούς) διαδικτυακούς εμπόρους. Σε ένα ολοένα αυξανόμενο ανταγωνιστικό περιβάλλον, το ηλεκτρονικό εμπόριο γίνεται ακριβότερο, γεγονός που αποτελεί και μία από τις δέκα πληγές του Ηλεκτρονικού Εμπορίου.

– Ελλάδα –

MyCleanerMyCleaner: MyCleaner ονομάζεται μια νέα διαδικτυακή και φιλική προς το περιβάλλον υπηρεσία καθαρισμού αυτοκινήτων. Ειδικότερα, ο καθαρισμός των αυτοκινήτων μπορεί να γίνει σε οποιοδήποτε χώρο, με στεγνό και φιλικό προς το περιβάλλον τρόπο, προσφέροντας κινητές και εσωτερικές υπηρεσίες καθαρισμού τόσο σε επαγγελματίες όσο και σε ιδιώτες. Σύμφωνα με τον Γενικό Διευθυντή της γερμανικής θυγατρικής στην Ελλάδα Ειρηναίο Πελέχρα, η MyCleaner βρίσκεται αυτή τη στιγμή σε διαπραγματεύσεις με μεγάλα εμπορικά κέντρα σε όλη την Ελλάδα καθώς επίσης με εταιρείες ενοικιάσεως αυτοκινήτων.

Στόχος της εταιρείας είναι μεταξύ άλλων και η ανάπτυξη του Mobile Service με την μέθοδο του Franchising σε επαρχιακές πόλεις και σε ενδιαφερόμενους επιχειρηματίες.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce

Tags: , , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.