Ένα μήνα περίπου πριν από την έναρξη του πρώτου «E-Commerce Forum 2020: the way to Excellence», το ticketing του Συνεδρίου είναι στον αέρα. Το παραπάνω συνέδριο, το οποίο τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων, του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος (ΣΕΛΠΕ), του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GRECA), της Ελληνικής Ένωσης Πωλήσεων από Απόσταση και Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ΕΠΑΜ) και του Ελληνικού Ινστιτούτου Logistics (EEL) απευθύνεται τόσο σε όλους τους διαδικτυακούς εμπόρους και σε αυτούς που αρέσκονται στο ηλεκτρονικό εμπόριο και την καινοτομία όσο και στους επιχειρηματίες του παραδοσιακού εμπορίου και των επωνύμων μαρκών.
Εντωμεταξύ, ήδη έχουμε λάβει την επιβεβαίωση των πρώτων διεθνών ομιλητών. Στις 21 και 22 Νοεμβρίου θα μιλήσουν στην Αθήνα μεταξύ άλλων οι παρακάτω άκρως αξιόλογοι επιστήμονες, διαδικτυακοί έμποροι και επιχειρηματίες. Σημειώνω ότι οι παρακάτω ομιλητές δεν έχουν ξαναμιλήσει σε ελληνικό κοινό:
- Nils Müller, Ιδρυτής και CEO της TrendOne, μια από τις κορυφαίες εταιρείες ανάλυσης των μελλοντικών τάσεων. Ο κ. Nils Müller θα αναπτύξει με ένα μοναδικό (ζωντανό) τρόπο το Visionary Keynote με θέμα “THE WORLD IN 2025 – FUTURE OF RETAIL & MULTICHANNEL COMMERCE’’.
- Δρ. Paul Blazek, Ιδρυτής και CEO της cyLedge Media, διευθυντής του Web Innovation Lab ιδρυτής και μέλος διοικητικού συμβουλίου πολλών Startups. Μεταξύ άλλων είναι και ιδρυτικό μέλος του International Institute on Mass Customization and Personalization (IIMCP). Ξεκίνησε τη λειτουργία του μεγαλύτερου έργου ανάλυσης σχετικά με τους διαδικτυακούς διαμορφωτές προϊόντων και έχει ψηφιστεί ως ένας από τους εννέα κορυφαίους ειδικούς στον κόσμο στη μαζική εξατομίκευση. Ο κ. Δρ. Paul Blazek θα αναπτύξει το θέμα «Mass Customization – Creating Customer Value in E-Commerce».
- Jürgen Hofmann, Ιδρυτής και CEO της GroupeSales, ένας από τους κορυφαίους προμηθευτές προϊοντικών προσφορών τόσο σε B2C επίπεδο όσο και σε B2B. Ο κ. Hofmann θα αναπτύξει το θέμα «Good Deals – Lessons Learned within the last 5 years in Western-Europe».
- Kai-Thomas Krause, συνιδρυτής και COO της CouchCommerce, εταιρείας που προσφέρει SaaS υπηρεσίες σχετικές με την βελτιστοποίηση προβολής των διαδικτυακών καταστημάτων στις κινητές συσκευές (smartphones και τάμπλετ). Ο κ. Krause θα αναπτύξει το θέμα «Couch Commerce or mobile commerce? Why merchants need to care about smartphones and tablets».
- Michael Bruck, συνιδρυτής και CEO της Chocri, κορυφαίας εταιρείας στον κόσμο στην παραγωγή εξατομικευμένης σοκολάτας. Ο κ. Bruck θα παρουσιάσει το επιχειρηματικό μοντέλο της Chocri, καθώς και τη στρατηγική ανάπτυξή της.
- Δρ. Oliver Hoffmann, Διευθυντής Τμήματος της Auctionata, εταιρείας που παντρεύει εξαιρετικά το διαδικτυακό πρόγραμμα των (παγκόσμιων) ζωντανών δημοπρασιών της με το ηλεκτρονικό εμπόριο. Ο κ. Hoffmann θα αναπτύξει το θέμα «It’s Showtime: Live Video Commerce».
- Jesse John Gibson, Διευθυντής διεθνών σχέσεων της Shopware, εταιρείας που ανέπτυξε με το Bepado μια από τις πιο καινοτόμες πλατφόρμες Ηλεκτρονικού Εμπορίου. Ο κ. Gibson θα παρουσιάσει το «Bepado: Tο μέλλον των πλατφόρμων Ηλεκτρονικού Εμπορίου».
Το συνέδριο θα πραγματοποιηθεί στις εγκαταστάσεις του The American College of Greece-Deree στο θέατρο PIERCE, Αγία Παρασκευή. Αυτό θα ξεκινήσει στις 21 Νοεμβρίου και ώρα 9 π.μ., ενώ θα λήξει στις 22 Νοεμβρίου περίπου στις 5 μ. μ..
Εγγραφή μπορούν να κάνουν οι διαδικτυακοί έμποροι και οι επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου. Ενώ για τους παρόχους διαδικτυακών υπηρεσιών θα υπάρχουν περιορισμένες θέσεις, καθώς οι περισσότερες θα δεσμευτούν για τους Χορηγούς. Όσοι ενδιαφέρονται να υποστηρίξουν την παραπάνω προσπάθειά μας μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί μου εδώ.
Τέλος, θα υπάρξουν και περιορισμένα εισιτήρια για Startups (κόστος 90 ευρώ), καθώς και για Φοιτητές (κόστος 50 ευρώ). Η διάθεσή τους θα ανακοινωθεί μέσα από το neoecommerce σε εύλογο χρονικό διάστημα και θα γίνεται μόνο μετά από αίτηση και προσκόμιση αποδεικτικών εγγράφων.
Σχετικά άρθρα:
Categories: e-commerce
Απάντηση