Το Internet είναι πράγματι άγνωστο πεδίο για πολλούς Έλληνες σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία της Eurostat. Ειδικότερα, μόνο ένα 12% των Ελλήνων έχεις καλές γνώσεις Internet ενώ ένα 30% του πληθυσμού κατέχει μέτριες γνώσεις του διαδικτύου.
Η σχετική ευρωπαϊκή κατάταξη της Ελλάδας στην 24η θέση αντανακλά, αν μη τι άλλο, την φοβία – επιφυλακτικότητα των Ελλήνων απέναντι στη χρήση των νέων τεχνολογιών.
Αν δεν αλλάξει η παραπάνω κατάσταση, τότε δεν θα πρέπει να έχουμε απαιτήσεις για την ανάπτυξη της καινοτομίας, των νέων επιχειρηματικών μοντέλων, του ηλεκτρονικού εμπορίου και γενικώς την οικονομίας και της κοινωνίας στην Ελλάδα. Κάποτε οι πολίτες αυτής της χώρας αμφισβητούσαν το προφανές, ενώ εξερευνούσαν άγνωστα εδάφη για να ανακαλύψουν νέους ωκεανούς…
Σχετικά άρθρα:
- Ποιος είναι άραγε ο πραγματικός τζίρος του Ηλεκτρονικού Εμπορίου στην Ελλάδα;
- Η επανάσταση στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο θα μεταβάλλει το προφίλ των εργαζομένων στο λιανεμπόριο
- Ποιοι άραγε φοβούνται το πραγματικό μέγεθος των ηλεκτρονικών αγορών;
- Ηλεκτρονικό εμπόριο: Διαφάνεια – Μονόδρομος για την ανάπτυξη
Categories: Studies
Απάντηση