B2B Deals: Το μυστικό ανεύρεσης «ελκυστικών» προϊόντων

Μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν τα Sites των προσφορών αλλά και  των Shopping Clubs είναι η ανεύρεση «ελκυστικών» προϊόντων. Η ιλιγγιώδης ανάπτυξης των παραπάνω ηλεκτρονικών καταστημάτων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, σε συνδυασμό με την ολοένα και μεγαλύτερη ανάπτυξη στην κατηγορία των προϊοντικών προσφορών, δημιουργεί ενδιαφέρουσες ευκαιρίες για τους προμηθευτές και τους κατασκευαστές προϊόντων καθώς και για την ανάπτυξη νέων B2B επιχειρηματικών μοντέλων. Αυτά  διευκολύνουν σημαντικά  τις ιστοσελίδες των προσφορών, στη χρονοβόρα, δαπανηρή και συνεχή αναζήτηση για «μοναδικές» προσφορές.

Τους τελευταίους μήνες, τρεις γερμανικές εταιρείες ήρθαν να καλύψουν, η καθεμιά με το δικό της τρόπο, το παραπάνω κενό. Η Dealgecco της Rebate Networks (μια εταιρεία που έχει δημιουργήσει κλώνους – sites προσφορών και είναι μέτοχος μεταξύ άλλων στο DailyDeal και LivingSocial)  χαρακτηρίζει τον εαυτό της ως “The global Β2Β-marketplace for deals”. Η δραστηριότητά της έγκειται στην υποστήριξη των Deal sites και στην ανεύρεση εξαιρετικών προσφορών. Η εταιρεία δραστηριοποιείται σε πενήντα χώρες και συνεργάζεται με 120 ιστοσελίδες προσφορών. Μέχρι πρότινος είχε εστιάσει το ενδιαφέρον της σε προσφορές ξενοδοχείων και υπηρεσιών. Αλλά η μελλοντική στρατηγική της θα είναι να αναπτύξει περισσότερο τις προϊοντικές προσφορές.

Η Groupesales με έδρα το Μόναχο έχει αναπτύξει ήδη τις προϊοντικές προσφορές  αρκετά δυναμικά  (ένα μειοψηφικό πακέτο μετοχών της κατέχουν οι αδερφοί Samwer). Συνεργάζεται με αρκετές γνωστές ιστοσελίδες προσφορών και Shopping Clubs, όπως το DailyDeal (θυγατρική της Google), την Groupon και τη Limango. Μια τέτοια προσφορά μπορείτε να δείτε εδώ.

Τέλος, η Zitra με έδρα την Κολωνία προσφέρει σε εμπόρους μια αποκλειστική πλατφόρμα με επώνυμα προϊόντα από το χώρο της μόδας και του lifestyle μέχρι και τον τομέα των ηλεκτρονικών συσκευών, με αρκετά μεγάλες εκπτώσεις.

H Zitra ανήκει στον όμιλο Tengelmann, o οποίoς μέσω της Tengelmann Ventures GmbH κατέχει το 45% των μετοχών της. Το κοινό-«στόχος» (target group) της Zitra είναι από τη μια μεριά οι χονδρέμποροι, τα Shopping Clubs και οι εμπορομεσίτες και από την άλλη τα διαδικτυακά καταστήματα και τα καταστήματα Outlet. Η εγγραφή στην πλατφόρμα είναι δωρεάν.

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:E-Sourcing

Ετικέτες: , , , , , , , , , , ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: