Mulu: Ένα είδος Pinterest..αλλά με εμπορική χροιά

Το κοινωνικό δίκτυο «οπτικής αυτοπροσωπογραφίας» Mulu μπορεί να χαρακτηριστεί ως το Pinterest, αλλά με εμπορική χροιά. Όπως και στο Pinterest έτσι και στη Mulu, η δομημένη απεικόνιση των «σκηνοθετημένων» εντυπώσεων αποτελεί το κυρίαρχο χαρακτηριστικό της πλατφόρμας. Το Start-up ξεκίνησε τη δημόσια beta version τον Ιανουάριο του 2012. Η διαφορά έγκειται στο ότι οι χρήστες μπορούν να συστήσουν προϊόντα σε άλλους χρήστες, με απώτερο σκοπό την προώθηση αυτών των «κοινωνικών» αγορών (social commerce) για τη δημιουργία εσόδων.

[vodpod id=Video.16424335&w=425&h=350&fv=embedLoc%3D%26colour%3DFFFFFF%26langSvr%3Den-us%26langJS%3Den-US]

Έτσι οι χρήστες μπορούν να συστήσουν διάφορες κατηγορίες προϊόντων, από ηλεκτρονικές συσκευές, βιβλία, gadgets, τρόφιμα, μέχρι μαγειρική, μόδα και εισιτήρια. Τα έσοδα της Mulu προέρχονται μέσω του affiliate marketing. Αυτή με τη σειρά της επιβραβεύει τους χρήστες της που παρουσιάζουν τα προϊόντα με μια προμήθεια ύψους 50%. Από την προμήθεια αυτή οι χρήστες επιλέγουν, εάν θέλουν να παρακρατήσουν την αμοιβή τους ή να μεταβιβάσουν ένα ποσοστό  σε ένα φιλανθρωπικό ίδρυμα της αρεσκείας τους. Εφόσον επιλέξουν τη φιλανθρωπική πράξη, η επιλογή τους δημοσιεύεται στο προφίλ του χρήστη. Ενδιαφέρουσα είναι η δυνατότητα που προσφέρει στους χρήστες της η Mulu. Μπορούν να υποβάλλουν ερωτήσεις με τη μορφή εικόνας και  να δέχονται τις ενδεχόμενες απαντήσεις.

Στον αντίποδα, ο όμιλος Alibaba δημιούργησε στην Κίνα έναν κλώνο της Pinterest με την επωνυμία  Fa Xian με μία ειδοποιό διαφορά, ότι όλα τα προϊόντα των οποίων οι φωτογραφίες είναι αναρτημένες στη συγκεκριμένη πλατφόρμα μπορούν να τα προμηθευτούν μέσω δύο διαδικτυακών καταστημάτων της (Taobao Mall και Taobao Marketplace).

Σχετικά άρθρα:



Categories: Social Commerce

Tags: , , , , , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.