Gilt: Επικέντρωση του ομίλου στο αρχικό επιχειρηματικό μοντέλο

Ο αμερικάνικος όμιλος Gilt με την έδρα του να βρίσκεται στη Νέα Υόρκη αποφάσισε να σταματήσει τα αποτυχημένα πειράματα των διαφορετικών επιχειρηματικών δραστηριοτήτων του στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Στόχος του είναι να επικεντρωθεί στο αρχικό επιχειρηματικό μοντέλο των Online Flash Sales στις επώνυμες μάρκες ρουχισμού και τα αξεσουάρ. Τέλος, απώτερη προοπτική αποτελεί τόσο η επικερδής λειτουργία του όσο και η είσοδός του στο χρηματιστήριο το 2013 .

Στο πλαίσιο της παραπάνω στρατηγικής, η Gilt αποφάσισε το κλείσιμο του ανδρικού ηλεκτρονικού καταστήματος Park & Bond και την ενσωμάτωσή του στο Shopping Club της Gilt Men. Αντίθετα με τα Shopping Club της Gilt, το Park & Bond προσέφερε νέα ανδρική μόδα σε κανονικές τιμές, γεγονός που δε βρήκε απήχηση στην αγορά.

Επίσης, η Gilt προτίθεται να πωλήσει και την Jetsetter, το Shopping Club με εξειδίκευση στο τουρισμό πολυτελείας. Σύμφωνα με την WSJ, η τιμή πώλησής της μάλλον θα ανέλθει στα 50 εκατ. δολάρια. Εκτός αυτού μελλοντικά θα περιοριστεί  και το εύρος των προσφορών της Gilt Taste, ενός site προσφορών εκλεκτών τροφίμων και ποτών για μάγειρες.

Ο όμιλος Gilt με τζίρο 500 εκατ. δολαρίων κατέχει για το 2011 τη 49η θέση στη λίστα των 500 μεγαλυτέρων εταιρειών του ηλεκτρονικού εμπορίου της Internetretailer. Όπως συμβαίνει στις εταιρείες των ηλεκτρονικών κουπονιών-προσφορών έτσι και στις εταιρείες των Shopping Clubs, το τελευταίο διάστημα παρουσιάζεται έντονος κορεσμός. Το τελευταίο μεταφράζεται σε μείωση προσωπικού, λειτουργική αναδιοργάνωση των επιχειρήσεων καθώς και στην πώληση τους, λόγω του ότι οι επενδυτές τους δεν επιλέγουν συχνά πια να χρηματοδοτούν ζημιογόνες επιχειρήσεις.  Όπως ανέφερε, σε μια συνέντευξή του στο γερμανικό Manager Magazin, ο Jacques-Antoine Granjon, ιδρυτής της Vente Privee, της οποία ο τζίρος για το 2012 θα ανέλθει στα 1,2 δισ. Ευρώ: «Στο άμεσο μέλλον, θα επιζήσουν μεταξύ διαφόρων μικρών και εξειδικευμένων Shopping Clubs, μόνο ένα μεγάλο». Το ποιο θα είναι αυτό, θα το αποφασίσουν οι πελάτες τόσο τα επώνυμα Brands όσο και οι τελικοί καταναλωτές.

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:e-commerce, E-Fashion, E-Food, Shopping Clubs

Ετικέτες: , , , , , , , , ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: