Ψηφιακές αλχημείες: Internetstores, Fab, Marie Claire

Τα τελευταία νέα του ηλεκτρονικού επιχειρείν, καθημερινά πριν τις 10 το πρωί

– Διεθνή –

InternetStoresInternetStores: To γερμανικό Multishop Internetstores κάτω από τo οποίo λειτουργούν ηλεκτρονικά καταστήματα ποδηλάτων (Fahrrad), αθλητισμού (Fitness), outdoor και κατασκήνωσης (Campz) καθώς και επίπλων (Livingo) ανακοίνωσε την περαιτέρω εξάπλωση των δραστηριοτήτων της και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Τα νέα πέντε eShops bikester.es, bikester.dk,  campz.es, campz.dk και bikester.se, θα λειτουργήσουν στην Ισπανία, τη Δανία και τη Σουηδία αντίστοιχα. Η συγκεκριμένη εταιρεία δραστηριοποιείται πλέον σε εννέα ευρωπαϊκές χώρες, ενώ η αποστολή των προϊόντων γίνεται από τις κεντρικές αποθήκες της στη Γερμανία. Ο τζίρος αυτής για την οικονομική χρήση 2011-2012 ανήλθε στα 60 εκατ. ευρώ (37,5 εκατ. ευρώ 2010-2011). Υπενθυμίζω ότι η σουηδική επενδυτική ΕQT εξαγόρασε στα τέλη Μαρτίου μειοψηφικό πακέτο μετοχών της Internetstores καταβάλλοντας το ποσό των 30 εκατ. ευρώ.

Fab.comFab.com: To «απόλυτο» Shopping Club του Design το Fab, προτίθεται να ανοίξει και φυσικά καταστήματα. Ο διευθύνων σύμβουλός της Jason Goldberg πιστεύει ότι με αυτό τον τρόπο, οι πελάτες του θα μπορέσουν να βιώσουν μια μοναδική εμπειρία. Πρόσφατα, ο ίδιος ανακοίνωσε ότι η Fab έλαβε επταψήφια επένδυση από τον Ινδικό Όμιλο ΜΜΕ Times Internet. Μέσω αυτής της επένδυσης, ο Jason Goldberg σκοπεύει να επεκτείνει τις δραστηριότητές της Fab και στην αγορά της Ινδίας. Στα σχέδια του είναι επίσης, η επέκταση της Fab και στις αγορές της Λατινικής Αμερικής και Ασίας.

-Ελλάδα-

Marie-Claire_MousaMarie Claire: Το γυναικείο περιοδικό Marie Claire λάνσαρε πρόσφατα τη «Μούσα», το πρώτο διαδραστικό περιοδικό μόδας στην Ελλάδα για το iPad. Στόχος του είναι να αξιοποιήσει δυναμικά τις δυνατότητες του tablet και να προσφέρει στους αναγνώστες μια ξεχωριστή εμπειρία. Μόλις χθές ανέλυσα την επανάσταση στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο από τον «καναπέ» και τον ολοένα και πιο σημαντικό ρόλο των εφαρμογών κινητών συσκευών (mobile apps) ως κανάλια διανομής και κανάλια επικοινωνίας.

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:e-commerce

Ετικέτες: , , , , , , , ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: