Τα τελευταία νέα του ηλεκτρονικού επιχειρείν, καθημερινά πριν τις 10 το πρωί
– Διεθνή –
Buy.com: Ο γιαπωνέζικος γίγας του ηλεκτρονικού εμπορίου Rakuten ανακοίνωσε πρόσφατα ότι πρόκειται να τροποποιήσει το επιχειρηματικό μοντέλο της αγγλικής θυγατρικής της Buy.com. Σύμφωνα λοιπόν με την ίδια, η ιστοσελίδα της Buy.com θα μετονομαστεί σε Rakuten.com και θα λειτουργεί ως μεταπωλητής της αντίστοιχης διαδικτυακής πλατφόρμας. Υπενθυμίζω ότι η Rakuten είχε εξαγοράσει την Buy.com το 2011, καταβάλλοντας το ποσό των 250 εκατ. ευρώ. Η συγκεκριμένη κίνηση μπορεί να θεωρηθεί «εύλογη», καθώς η στρατηγική της Rakuten είναι να μην ανταγωνίζεται τους εμπόρους της. Επιπλέον, υπάρχει και μια πιο πρακτική επεξήγηση αυτής της αλλαγής. Η βρετανική κυβέρνηση έκλεισε πρόσφατα το φορολογικό παραθυράκι το οποίο απέφερε αφορολόγητα κέρδη στην Buy.com, έχοντας ως βάση η ίδια το νησάκι Jersey (νησιά της Μάγχης). Ως αποτέλεσμα αυτού του γεγονότος, η Buy.com εγκατάλειψε τη παραπάνω έδρα της. Όπως είχα αναφέρει στο παρελθόν, στόχος της Rakuten είναι να γίνει ο μεγαλύτερος παγκόσμιος παίκτης στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
M-Commerce: Σύμφωνα με την eMarketer, ο τζίρος των συναλλαγών στις Η.Π.Α. μέσω του «κινητού» επιχειρείν (M-Commerce) ανήλθε στα 25 δισ. δολάρια. Αυτό αντιπροσωπεύει μια αύξηση της τάξεως του 81 τοις εκατό σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Ως εκ τούτου, οι «κινητές» πωλήσεις αντιπροσωπεύουν το 11 τοις εκατό των συνολικών πωλήσεων που πραγματοποιούνται μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου. Για το 2013, η eMarketer προβλέπει επιπλέον αύξηση στις κινητές πωλήσεις κατά 55,7 τοις εκατό (38,4 δισ. δολάρια), ενώ για το 2014 οι συνολικές πωλήσεις μέσω του M—Commerce θα ανέλθουν στα 52,17 δισ. Δολάρια. Στο παρελθόν είχα αναφερθεί στην παραπλανητική (ελληνική) αγορά του «κινητού» επιχειρείν.
Σχετικά άρθρα:
- Rakuten: Σε τροχιά ανάπτυξης και εξαγορά της ADS
- Pinterest: Επένδυση 100 εκατ. δολάρια από τη Rakuten
- Alibaba: Ο κινεζικός Γίγας που θέλει να γίνει ο βασιλιάς του ηλεκτρονικού εμπορίου
- Exceed 2012 Berlin: Ποιά θέματα ξεχώρισαν στο συνέδριο
- Couch Commerce: Επανάσταση στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο από τον «καναπέ»
- M-Commerce: Η παραπλανητική αγορά του «κινητού» επιχειρείν
Categories: e-commerce
Απάντηση