Οι πωλήσεις της Wayfair του μεγαλύτερου διαδικτυακού εμπόρου επίπλων και οικιακών ειδών στις Η.Π.Α. ανήλθαν για το 2012 στα 600 εκατ. δολάρια, εμφανίζοντας μια αύξηση της τάξης του 20 τοις εκατό σε σχέση με το 2011.
Να υπενθυμίσω ότι μέχρι το καλοκαίρι του 2011 η Wayfair λειτουργούσε πάνω από 200 διάφορα ανώνυμα ηλεκτρονικά καταστήματα με την επωνυμία CSN Stores και οι πωλήσεις της ανέρχονταν στα 380 εκατ. δολάρια (2010). Το ενδιαφέρον έγκειται στο ότι από τα μέσα του 2011 η CSN Stores άλλαξε στρατηγική πορεία, δίνοντας περισσότερη έμφαση στη δημιουργία επώνυμης μάρκας και στη διατήρηση των υφισταμένων πελατών της παρά στην εύρεση νέων πελατών μέσω της Google. Ειδικότερα, η CSN Stores μετονομάστηκε σε Wayfair και επικεντρώθηκε σε τρείς επώνυμες μάρκες τη Wayfair.com, την Allmodern.com και τo Shopping Club με την επωνυμία Jossandmain.com.
Η παραπάνω μετάβαση συνέβη από τα τέλη του 2011 μέχρι τα μέσα του 2012 και σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλό της Niraj Shah ήταν αρκετά επώδυνη, αφού η επισκεψιμότητά της είχε φτάσει να είναι μειωμένη μεταξύ 50 και 75 τοις εκατό. Στην ενδιαφέρουσα συνέντευξη που έδωσε ο ίδιος πρόσφατα στο περιοδικό Χconomy σκιαγραφεί τις δυνατότητες της αγοράς του ηλεκτρονικού εμπορίου επίπλων, τις στρατηγικές επιλογές του αλλά και το τι σημαίνει ολοκληρωτική μεταμόρφωση. Εδώ μπορείτε να δείτε τους ενδιαφέροντες αριθμοδείκτες της.
Την αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου επίπλων ανέπτυξα εκτενέστερα σε παλαιότερο άρθρο μου, μιας ενδιαφέρουσας αγοράς που θέλει τον μάστορά της.
Σχετικά άρθρα:
- e-πιπλα: Η δυναμική μιας αγοράς που θέλει τον μάστορά της
- Ψηφιακές αλχημείες: Virgin Megastores, Butlers, Apple
- Luxury: Το ηλεκτρονικό εμπόριο μοχλός ανάπτυξης του κλάδου πολυτελείας
- Shopping Clubs: Το παρόν και το μέλλον των Outlet 2.0
- 2012: Δέκα επιχειρηματικά μοντέλα που ενδιαφέρουν την ελληνική αγορά
Categories: e-commerce, E-Furniture
Απάντηση