Wayfair: Αναπτυξιακή πορεία μέσω ολοκληρωτικής μεταμόρφωσης

Οι πωλήσεις της Wayfair του μεγαλύτερου διαδικτυακού εμπόρου  επίπλων και οικιακών ειδών στις Η.Π.Α. ανήλθαν για το 2012 στα 600 εκατ. δολάρια, εμφανίζοντας μια αύξηση της τάξης του 20 τοις εκατό σε σχέση με το 2011.

wayfair.comΝα υπενθυμίσω ότι μέχρι το καλοκαίρι του 2011 η Wayfair λειτουργούσε πάνω από 200 διάφορα ανώνυμα ηλεκτρονικά καταστήματα με την επωνυμία CSN Stores και οι πωλήσεις της ανέρχονταν στα 380 εκατ. δολάρια (2010). Το ενδιαφέρον έγκειται στο ότι από τα μέσα του 2011 η CSN Stores άλλαξε στρατηγική πορεία, δίνοντας περισσότερη έμφαση στη δημιουργία επώνυμης μάρκας και στη διατήρηση των υφισταμένων πελατών της παρά στην εύρεση νέων πελατών μέσω της Google. Ειδικότερα, η CSN Stores μετονομάστηκε σε Wayfair και επικεντρώθηκε σε τρείς επώνυμες μάρκες  τη Wayfair.com, την Allmodern.com και τo Shopping Club με την επωνυμία Jossandmain.com.

Sales evolution Wayfair 2002- 2012

Η παραπάνω μετάβαση συνέβη από τα τέλη του 2011 μέχρι τα μέσα του 2012 και σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλό της Niraj Shah ήταν αρκετά επώδυνη, αφού η επισκεψιμότητά της είχε φτάσει να είναι μειωμένη μεταξύ 50 και 75 τοις εκατό. Στην ενδιαφέρουσα συνέντευξη που έδωσε ο ίδιος πρόσφατα στο περιοδικό Χconomy σκιαγραφεί τις δυνατότητες της αγοράς του ηλεκτρονικού εμπορίου επίπλων, τις στρατηγικές επιλογές του αλλά και το τι σημαίνει ολοκληρωτική μεταμόρφωση. Εδώ μπορείτε να δείτε τους ενδιαφέροντες αριθμοδείκτες της.

Την αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου επίπλων ανέπτυξα εκτενέστερα σε παλαιότερο άρθρο μου, μιας ενδιαφέρουσας αγοράς που θέλει τον μάστορά της.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Furniture

Tags: , , , , , , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.