Οι 18 τάσεις του Ηλεκτρονικού Εμπορίου για το 2013

Σύμφωνα με την ετήσια έρευνα του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, ο τζίρος των ηλεκτρονικών αγορών B2C (επιχείρησης προς καταναλωτή) στην Ελλάδα άγγιξε τα 2,9 δισεκατομμύρια ευρώ το 2012 έναντι του1,8 δισεκατομμύριο ευρώ την περασμένη χρονιά (αύξηση 61%). Λαμβάνοντας υπόψη την εξέλιξη του τζίρου των ηλεκτρονικών αγορών της πενταετίας 2008-2012, τότε αυτή παρουσιάζει μια θεαματική αύξηση της τάξεως του 480%.

Ποιες είναι όμως οι τάσεις του ηλεκτρονικού επιχειρείν για το 2013; Παρακάτω θα σας παρουσιάσω τις τάσεις, οι οποίες κατά  την άποψή μου, θα διαμορφώσουν τόσο την ελληνική όσο και την παγκόσμια αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Φυσικά, το ηλεκτρονικό εμπόριο δεν είναι μία τάση αλλά μια πραγματικότητα η οποία κρατάει σε εγρήγορση όλους τους κλάδους του εμπορίου. Οι νέοι παίκτες αποσαφηνίζουν με αρκετά εντυπωσιακό τρόπο τη δυναμική των νέων επιχειρηματικών μοντέλων. Σίγουρα κάθε φορά που βγαίνουν στην επιφάνεια, ταρακουνούν τις «παραδοσιακές» αγορές και τους επιμέρους κλάδους τους, ενώ ταυτόχρονα η πίεση στους παραδοσιακούς παίκτες αυξάνεται. Κάθε (εμπορική) επιχείρηση που θέλει, λοιπόν, να εξασφαλίσει το μέλλον της και να ωφεληθεί από την ανάπτυξη αυτής της αγοράς, θα πρέπει να ανταποκριθεί άμεσα στις αλλαγές του τοπίου, μέσω μιας εντελώς νέας και ριζοσπαστικής στρατηγικής και να ξεπεράσει ορισμένες προκλήσεις, λαμβάνοντας υπόψη και τις δέκα πληγές του Ηλεκτρονικού Εμπορίου.

Στο παρακάτω εικονογράφημα σας παρουσιάζω τις δεκαοκτώ τάσεις του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν για το 2013 (κάποιες από αυτές σας τις έχω ήδη αναλύσει):

neoecommerce_18-Trends-ecommerce 2013Τις επόμενες εβδομάδες θα σας αναπτύξω τα περαιτέρω για κάθε μία από τις παραπάνω τάσεις ξεχωριστά.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, Αναλύσεις, Trends

Tags: , , , , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.