Τα τελευταία νέα του ηλεκτρονικού επιχειρείν, καθημερινά πριν τις 10 το πρωί
– Διεθνή –
Media-Saturn: Ο όμιλος METRO δημοσιοποίησε χθές τα αποτελέσματα της δωδεκάμηνης οικονομικής χρήσης του 2012. Σύμφωνα λοιπόν με τα παραπάνω στοιχεία, οι συνολικές διαδικτυακές πωλήσεις της Media-Saturn ανήλθαν στα 800 εκατ. ευρώ. Από αυτές, 412 εκατ. ευρώ προέρχονται από την αποκλειστικά διαδικτυακή θυγατρική εταιρεία του την Redcoon. Οι διαδικτυακές πωλήσεις της Media-Saturn αντιπροσωπεύουν μόνο το 4% των συνολικών πωλήσεων, ενώ όπως είχα αναφέρει σε παλαιότερο άρθρο μου, στρατηγικός στόχος του ομίλου είναι ο τζίρος των διαδικτυακών πωλήσεων μέχρι το 2014 να αντιπροσωπεύει το δέκα τοις εκατό των συνολικών πωλήσεων.
Ebay: Στα 19 δισ. δολάρια ανέρχεται ο παγκόσμιος συνολικός τζίρος του τελευταίου τριμήνου του 2012, της πλατφόρμας δημοπρασιών της Ebay, καταγράφοντας μια αύξηση 16 τοις εκατό σε σχέση με το 2011. Ενδιαφέρον έχει το γεγονός, ότι τo 68% του τζίρου πραγματοποιείται μέσω σταθερών τιμών. Περισσότερα στατιστικά στοιχεία σχετικά με το eBay μπορείτε να βρείτε εδώ.
– Ελλάδα –
Beautytestbox: Στο παρελθόν είχα αναφερθεί στις Online αγορές προϊόντων ομορφιάς ως μια από τις πιο ελκυστικές αγορές του ηλεκτρονικού εμπορίου. Επίσης, στα τέλη του 2011 είχα επισημάνει το επιχειρηματικό μοντέλο των συνδρομητικών υπηρεσιών ως ένα από τα δέκα επιχειρηματικά μοντέλα που έχουν ενδιαφέρον να αναπτυχθούν και στην ελληνική αγορά. Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω, χαίρομαι ιδιαιτέρως που το neoecommerce αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για τη λειτουργία του πρώτου ελληνικού συνδρομητικού site ομορφιάς. To Beautytestbox.com λειτουργεί όπως και τα αντίστοιχα συνδρομητικά site ομορφιάς της αμερικανικής Birchbox και της γερμανικής GlossyBox. Πληρώνοντας 10 ευρώ το μήνα, οι πελάτες (κυρίως γυναίκες) λαμβάνουν 5-7 δείγματα επώνυμων καλλυντικών βάσει των προσωπικών αναγκών τους. Στο site λειτουργεί e-shop προϊόντων ομορφιάς και στήλη με beautytips από beauty experts. Το συγκεκριμένο ηλεκτρονικό κατάστημα σχεδίασε και κατασκεύασε η εταιρεία πληροφορικής Honest Partners, η οποία διαχειρίζεται και συνολικά την on line marketing στρατηγική με ενέργειες στα social media & υπηρεσίες SEO. Τις παγίδες και τους παράγοντες επιτυχίας του επιχειρηματικού μοντέλου των συνδρομητικών υπηρεσιών ανέπτυξα εκτενέστερα σε παλαιότερο άρθρο μου.
Σχετικά άρθρα:
- Media Markt: Με «χθεσινό» ηλεκτρονικό εμπόριο τώρα και στην Ελλάδα
- Media-Saturn: Αδύναμες διαδικτυακές πωλήσεις εννιαμήνου
- Media-Saturn: Online τζίρος 348 εκατ. ευρώ με την βοήθεια της Redcoon
- Media-Saturn: Κάλιο αργά παρά ποτέ – με e-Shop!
- Άρωμα στις Online αγορές των καλλυντικών
- Abo-Commerce: Επιχειρηματικό μοντέλο..με παγίδες
- 2012: Δέκα επιχειρηματικά μοντέλα που ενδιαφέρουν την ελληνική αγορά
Categories: e-commerce
Απάντηση