Τα τελευταία νέα του ηλεκτρονικού επιχειρείν, καθημερινά πριν τις 10 το πρωί
– Διεθνή –
Douglas: H γερμανική Douglas που είναι η μεγαλύτερη εταιρία καλλυντικών στην Ευρώπη (1.190 καταστήματα σε 17 χώρες) δημοσιοποίησε χθες τα οικονομικά αποτελέσματα της οικονομικής χρήσης 2011-2012. Σύμφωνα λοιπόν με τα παραπάνω στοιχεία, οι συνολικές πωλήσεις της ανήλθαν στα 1,92 δισ. ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση 2,4% σε σχέση με την αντίστοιχη χρονική περίοδο 2010-2011. Από αυτές, οι διαδικτυακές πωλήσεις της Douglas.de αντιπροσωπεύουν το 5,5% των συνολικών πωλήσεων, παρουσιάζοντας αύξηση περίπου 50% σε σχέση με την αντίστοιχη χρονική περίοδο 2010-2011.
Το συγκεκριμένο διαδικτυακό κατάστημα διαθέτει πάνω από 30.000 κωδικούς καλλυντικών και προϊόντων ομορφιάς. Στο παρελθόν είχα αναφερθεί εκτενέστερα στην ελκυστική αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου καλλυντικών.
Adidas: Όπως είχα αναφέρει πρόσφατα σε ένα άρθρο μου, από τις αρχές του χρόνου ισχύουν οι νέες κατευθυντήριες γραμμές του ηλεκτρονικού εμπορίου της Adidas και της Reebok για τους διαδικτυακούς εμπόρους. Μεταξύ των σημαντικότερων αλλαγών περιλαμβάνεται και η απαγόρευση πώλησης των παραπάνω προϊόντων στις ανοικτές πλατφόρμες όπως της Amazon και της Ebay. Σύμφωνα, όμως, με το γερμανικό περιοδικό OnetoOne, η παραπάνω ενέργεια τρέχει μέχρις στιγμής με μέτρια επιτυχία. Μια αναζήτηση προϊόντων Adidas στην πλατφόρμα της Amazon εξακολουθεί να εμφανίζει 40.000 προϊόντα, ενώ μια αντίστοιχη αναζήτηση στο Ebay εμφανίζει 132.000 προϊόντα της Adidas.
Σχετικά άρθρα:
- Άρωμα στις Online αγορές των καλλυντικών
- Luxury: Το ηλεκτρονικό εμπόριο μοχλός ανάπτυξης του κλάδου πολυτελείας
- Dollar Shave Club: Είσπραξη 9,8 εκατ. δολαρίων από επενδυτικά κεφάλαια
- Dollar Shave Club: Το Abo-Commerce «στην κόψη του ξυραφιού»!
- Ψηφιακές αλχημείες: Adidas, MyCleaner
- Adidas: Η διαδραστική βιτρίνα του μέλλοντος
Categories: E-Beauty, e-commerce
Απάντηση