Τα τελευταία νέα του ηλεκτρονικού επιχειρείν, καθημερινά πριν τις 10 το πρωί
– Διεθνή –
Delivery Hero: Η γερμανική Delivery Hero, η οποία λειτουργεί μεταξύ άλλων και τη γερμανική διαδικτυακή πλατφόρμα υπηρεσιών παράδοσης ετοίμου φαγητού Lieferheld, εξαγόρασε πρόσφατα την αγγλική Hungryhouse και την αντίστοιχη υπηρεσία της Eatitnow . Η συγκεκριμένη εξαγορά έγινε μέσω ανταλλαγής μετοχών. H Hungryhouse παραπέμπει τους χρήστες των υπηρεσιών της σε 10.000 εστιατόρια, ενώ αντίστοιχα η Delivery Hero παραπέμπει τους χρήστες της σε συνολικά 33.000 εστιατόρια. Στην ελληνική αγορά η e-Shop.gr λάνσαρε πέρσι τη διαδικτυακή υπηρεσία παράδοσης έτοιμου φαγητού e-food.gr. Το επιχειρηματικό μοντέλο των διαδικτυακών υπηρεσιών παράδοσης ετοίμου φαγητού, το παρουσίασα εκτενέστερα σε παλαιότερο άρθρο μου.
– Ελλάδα –
ΙΟΒΕ: Σύμφωνα με μελέτη του ΙΟΒΕ με τίτλο «Το διαδίκτυο στην Ελλάδα: Εμπόδια και Προοπτικές», που πραγματοποίησε με την υποστήριξη της Google, η τεχνολογική σύγκλιση της Ελλάδας με την υπόλοιπη Ευρώπη, αναπτύσσεται με αργούς ρυθμούς. Ειδικότερα σε ό,τι αφορά τις πρωτοβουλίες που μπορούν να ληφθούν, η έρευνα του ΙΟΒΕ προτείνει για τις επιχειρήσεις να ενσωματώσουν τη χρήση του Διαδικτύου στη στρατηγική τους, κάτι που μπορεί να περιλαμβάνει τη συμμετοχή τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τη βελτίωση της εταιρικής τους παρουσίας στο Διαδίκτυο, την προσφορά καλύτερης ποιότητας υπηρεσιών, καθώς και καλύτερη υποστήριξη πελατών. Σύμφωνα με τον ΙΟΒΕ, μόνο το 4% των ελληνικών επιχειρήσεων παραγγέλνουν ηλεκτρονικά τις προμήθειές τους έναντι 19% στην Ευρώπη ενώ το 2011 7.000 επιχειρήσεις έκδοσαν ηλεκτρονικά τιμολόγια αξίας 8 δισεκατομμυρίων. Το 2012 η αξία των ηλεκτρονικών τιμολογίων εκτιμάται ότι θα ανέλθει στα 13 δισεκατομμύρια. Την έρευνα του IOBE μπορείτε να την κατεβάσετε δωρεάν εδώ (αρχείο Pdf).
Σχετικά άρθρα:
- Online Food Delivery: Όρεξη χωρίς σύνορα!
- Μαγειρική 2.0: Το φαγητό σε λίγο θα είναι έτοιμο!
- Ηλεκτρονικό Εμπόριο: Αύξηση τζίρου κατά 480% στην Ελλάδα την τελευταία πενταετία
Categories: e-commerce, E-Food
Απάντηση