Τα τελευταία νέα του ηλεκτρονικού επιχειρείν, καθημερινά πριν τις 10 το πρωί
– Διεθνή –
Etro: Η ιταλική ετικέτα μόδας Etro λάνσαρε πρόσφατα τη νέα ιστοσελίδα της σε 27 ευρωπαϊκές χώρες (μεταξύ αυτών και στην Ελλάδα). Στόχος του ηλεκτρονικού καταστήματος είναι να προσφέρει στους χρήστες της μια ξεχωριστή εμπειρία μέσω της διασύνδεσης του eShop με επιλεγμένο δημοσιογραφικό περιεχόμενο και βίντεο. Παράλληλα, η ίδια βελτιστοποίησε την πλοήγηση χρήσης των smartphones και των iPads. H ανάπτυξη του λογισμικού πραγματοποιήθηκε in-house. Αντίστοιχα, η διαχείριση του ηλεκτρονικού καταστήματος παραμένει στα χέρια της ιταλικής ετικέτας μόδας.
Rakuten: Πρόσφατα, σας είχα ανακοινώσει την πρόθεση του γιαπωνέζικου γίγα του ηλεκτρονικού εμπορίου Rakuten να τροποποιήσει το επιχειρηματικό μοντέλο της αμερικανικής θυγατρικής της Buy.com. Επίσης, η ιστοσελίδα της Buy.com μετονομάστηκε σε Rakuten.com, ενώ αυτή θα λειτουργεί ως μεταπωλητής της αντίστοιχης διαδικτυακής πλατφόρμας. Πρόσφατα, η Rakuten εισήγαγε στην αγορά των Η.Π.Α. νέα τέλη για τους εμπόρους της πλατφόρμας της. Αυτά ανέρχονται από 33 δολάρια έως 199 δολάρια μηνιαίως. Καταβάλλοντας 33 δολάρια, οι έμποροι μπορούν να φορτώσουν μέχρι 50.000 προϊόντα. Όποιος έμπορας καταβάλλει 199 δολάρια, αυτός λαμβάνει απεριόριστη δυνατότητα φόρτωσης προϊόντων. Πέρα αυτού του κόστους, η Rakuten παρακρατεί από την κάθε πώληση ενός προϊόντος μια προμήθεια της τάξεως 5%-14,5% από την τιμή πώλησής του.
Σχετικά άρθρα:
- Ψηφιακές αλχημείες: Buy.com, M-Commerce
- Rakuten: Σε τροχιά ανάπτυξης και εξαγορά της ADS
- Pinterest: Επένδυση 100 εκατ. δολάρια από τη Rakuten
Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms, E-Fashion
Απάντηση