SlingshotShopping: Το δικτυωμένο ηλεκτρονικό εμπόριο είναι γεγονός!

Μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις του ηλεκτρονικού εμπορίου βρίσκεται στην ανεύρεση δυνατοτήτων δικτύωσης διαφορετικών ηλεκτρονικών καταστημάτων. Αυτές με τη σειρά τους θα προσφέρουν στο ηλεκτρονικό εμπόριο σημαντικά περιθώρια για τον σχεδιασμό νέων επιχειρηματικών μοντέλων.

Ένα τέτοιο ανέπτυξε η αγγλική SlingshotShopping. Σίγουρα θα έχετε βιώσει όλοι σας την παρακάτω απογοήτευση. Ενώ βρήκατε στην ιστοσελίδα ενός παραγωγού ένα προϊόν που θέλατε να αγοράστε, την επόμενη στιγμή, όμως, δεν το βρήκατε στο διαδικτυακό κατάστημα από το οποίο συνήθως κάνετε τις αγορές σας. Μετά το αναζητάτε σε άλλο κοντινό φυσικό κατάστημα της γειτονιά σας ή ψάχνετε να το βρείτε σε άλλο διαδικτυακό κατάστημα, συνήθως όμως χωρίς επιτυχία. Η μη ολοκληρωμένη διαδικασία αγοράς του καταναλωτή δεν είναι ό,τι καλύτερο για την επώνυμη μάρκα.

SlingshotshoppingΕδώ μπαίνει στο παιχνίδι η SlingshotShopping μέσω της οποίας η αγοραστική εμπειρία του καταναλωτή γίνεται πολύ πιο άνετη. Η συγκεκριμένη εφαρμογής της λειτουργεί ως εξής: Η κατασκευάστρια εταιρεία ενσωματώνει το Button της «καυτής σφεντόνας» Slingshot στην ιστοσελίδα της ή στη σελίδας της στο Facebook, στο e-mail της ή σε διαφημιστικό Banner της. Στη συνέχεια, ο πελάτης μπορεί να πατήσει στο συγκεκριμένο Button και θα λάβει την πληροφορία σε ποιον διαδικτυακό λιανέμπορο θα μπορέσει να αγοράσει το συγκεκριμένο προϊόν. Έπειτα, ο πελάτης προσθέτει το συγκεκριμένο προϊόν στο καλάθι του αγαπημένου λιανέμπορου. Το παραπάνω προϋποθέτει την ύπαρξη ή το άνοιγμα λογαριασμού στο συγκεκριμένο διαδικτυακό κατάστημα. Επιπλέον, υπάρχει η δυνατότητα ενσωμάτωσης της παραπάνω εφαρμογής και σε smartphones με τη μορφή ενός κωδικού QR.

Προς το παρόν, την παραπάνω υπηρεσία τη χρησιμοποιούν τόσο διάφοροι λιανέμποροι όπως η Tesco, η Sainsbury’s, η ΑSDA και η mySupermarket όσο και άλλα επώνυμα Brands (πάνω από 350.000 κωδικοί) όπως η Doritos, η Activia, η Pepsico, η Kellogg’s, η Εvian, η L’Oreal και η P&G.

Ήδη, τα πρώτα τεστ είναι άκρως ενδιαφέροντα καθώς έδειξαν ένα διπλασιασμό του Conversion Rate των Brands που ενσωμάτωσαν το παραπάνω button στην ιστοσελίδα τους.

Είναι κατανοητό ότι όσο περισσότεροι λιανοπωλητές ενσωματώσουν την παραπάνω εφαρμογή τόσο πιο εύκολα θα μπορέσει ο καταναλωτής να επιλέξει το επιθυμητό για αυτόν σημείο αγοράς (offline και online), μέσω ενός πολυκαναλικού δικτύου διανομής. Άλλωστε, σε μια «πετυχημένη» πολυκαναλική εμπειρία, ο πελάτης συνοδεύεται καθ’ όλη τη διαδικασία αγοράς μέσω των διαφορετικών δικτύων, έτσι ώστε να μη μεταπηδήσει σε ανταγωνιστή.

Είμαι σίγουρος ότι η συγκεκριμένη εφαρμογή θα στεφθεί με επιτυχία, επειδή είναι εύκολη στην υλοποίησή της ενώ προσφέρει πραγματική υπεραξία τόσο στους καταναλωτές όσο και στους κατασκευαστές των επωνύμων μαρκών. Μένει να απαντηθεί στο μέλλον το εξής ερώτημα. Τι θα γίνει με τους λιανέμπορους στην περίπτωση που η SlingshotShopping γίνει η ίδια έμπορος;

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:e-commerce, Location Based Services, M-Commerce, Multichannel Commerce, Social Commerce, Trends

Ετικέτες: , , , , , , , , , , , ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Αρέσει σε %d bloggers: