Τα τελευταία νέα του ηλεκτρονικού επιχειρείν, καθημερινά πριν τις 10 το πρωί
– Διεθνή –
Foodpanda: H διαδικτυακή πλατφόρμα υπηρεσιών παράδοσης ετοίμου φαγητού της Rocket Internet Foodpanda ανακοίνωσε πρόσφατα την επέκτασή της σε 12 ξένες αγορές. Μεταξύ αυτών συμπεριλαμβά-νονται οι αγορές της Βραζιλίας, της Χιλής, του Μεξικού, της Ουγγαρίας, της Πολωνίας και της Ρωσίας. Συνολικά η Foodpanda δραστηριοποιείται σε 23 χώρες. Η παραπάνω εταιρεία επικεντρώνεται κυρίως στις ελκυστικές αγορές της Ασίας, της Αφρικής, της Ανατολικής Ευρώπης και της Λατινικής Αμερικής.
Yoox.com: Ο ιταλικός διαδικτυακός έμπορος μόδας Yoox ανακοίνωσε ότι οι καθαρές πωλήσεις τους για το 2012 ανήλθαν στα 375,9 εκατ. ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση 29% σε σχέση με το 2011. H Yoox ανάπτυξε εξαιρετικά τα τελευταία χρόνια κάτω από τη διεύθυνσή της 35 Μono-Brand-Stores και από τα οποία προέρχεται το 30,3% του τζίρου της. Η Yoox λειτουργεί επίσης και τα Multi-Brand-Strores Yoox.com, thecorner.com και Shoescribe.com. Στο παρελθόν σας είχα παρουσιάσει το διαδικτυακό κατάστημα της Shoescribe.com με το οποίο αφυπνίζει εξαιρετικά τις γυναικείες αισθήσεις για πολυτελή υποδήματα. Επίσης σας είχα ενημερώσει ότι ο όμιλος πολυτελών brands PPR στην οποία ανήκουν μεταξύ άλλων η Gucci, η Yves Saint Laurent, η Brioni και η Sergio Rossi ίδρυσαν με την Yoox μια κοινή θυγατρική εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου.
H Yoox αποστέλλει τα προϊόντα της σε 100 χώρες. Ο μεγαλύτερος τζίρος προέρχεται από τις αγορές της Eυρώπης και μετέπειτα από τις αγορές της Βόρειας Αμερικής και της Ιαπωνίας. Στο παρελθόν είχα αναφέρει ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι ο μοχλός ανάπτυξης του κλάδου πολυτελείας.
Σχετικά άρθρα:
- Ψηφιακές αλχημείες: Delivery Hero, IOBE
- Online Food Delivery: Όρεξη χωρίς σύνορα!
- Μαγειρική 2.0: Το φαγητό σε λίγο θα είναι έτοιμο!
- Luxury: Το ηλεκτρονικό εμπόριο μοχλός ανάπτυξης του κλάδου πολυτελείας
- Abo-Commerce: Επιχειρηματικό μοντέλο με…παγίδες
Categories: e-commerce, E-Fashion, E-Food
Απάντηση