Ψηφιακές αλχημείες: UPS, Fab.com

Τα τελευταία νέα του ηλεκτρονικού επιχειρείν, καθημερινά πριν τις 10 το πρωί

– Διεθνή –

UPS-Access-PointUPS: Η αμερικανική UPS ανακοίνωσε πρόσφατα το λανσάρισμα της νέας της ταχυμεταφορικής υπηρεσίας UPS Access Point στο Ηνωμένο Βασίλειο. Η παραπάνω υπηρεσία δίνει στους πελάτες των διαδικτυακών εμπόρων τη δυνατότητα επιλογής παραλαβής των δεμάτων τους από ένα κοντινό μικρό κατάστημα λιανικής πώλησης. Αυτή τη στιγμή λειτουργούν συνολικά 600 τέτοια σημεία ενώ μέχρι τον ερχόμενο Ιούνιο η παραπάνω υπηρεσία θα επεκταθεί σε 1.500 καταστήματα. Στα τέλη της φετινής χρονιάς, η UPS  προγραμματίζει να επεκτείνει την παραπάνω υπηρεσία της και στη Γερμανία. Υπενθυμίζω ότι η UPS  στις αρχές του 2012 είχε εξαγοράσει τη βελγική Kiala, μια αντίστοιχη ταχυμεταφορική υπηρεσία και η οποία λειτουργει συνολικά 6.700 σημεία παραλαβής δεμάτων (Kiala Points) σε πέντε ευρωπαϊκές χώρες (Βέλγιο, Γαλλία, Λουξεμβούργο, Ολλανδία και Ισπανία). Επίσης, η ίδια το 2012 απέκτησε μαζί με άλλους επενδυτές το 6% των μετοχών της  αγγλικής Shutl.

Fab.comFab.com: Σε μια πρόσφατη συνέντευξή του στη γερμανική εφημερίδα Die Welt, o διευθύνων σύμβουλός της Fab Jason Goldberg αποκάλυψε ενδιαφέροντα στοιχεία για την εταιρεία του. Αυτή τη στιγμή, το «απόλυτο» Shopping Club του Design απαριθμεί 11 εκατ. μέλη σε όλο τον κόσμο. Οι πωλήσεις της για το τέταρτο τρίμηνο ανήλθαν στα 45 εκατ. δολάρια. Από αυτές, το 70%  πραγματοποιείται στις Η.Π.Α. ενώ ο υπόλοιπος τζίρος προέρχεται απο την ευρωπαϊκή αγορά. Το 2/3 των παραγγελιών προέρχεται από τακτικούς πελάτες. Κάθε δεύτερη παραγγελία αφορά προϊόντα διακόσμησης σπιτιού. 20% των παραγγελιών αφορούν προϊόντα μόδας ενώ  έκαστο 10% των παραγγελιών αφορούν προϊόντα τέχνης και κοσμήματα. Το ποσοστό των πωλήσεων μέσω των κινητών συσκευών ανέρχεται στο 40% στην Αμερική ενώ το αντίστοιχο ποσοστό στην Ευρώπη ανέρχεται στο 20%.  Το συγκριτικό πλεονέκτημα της πλατφόρμας του είναι η μοναδικότητα. Σύμφωνα με τον ίδιο, το 90% των προβεβλημένων προϊόντων της δεν διατίθενται στην πλατφόρμα της Amazon. Ο στόχος του Jason Goldberag είναι να λανσάρει και στην Ευρώπη την αυθημερόν παράδοση και να καθιερώσει την Fab ως ένα από τα δέκα μεγαλύτερα διαδικτυακά καταστήματα στο κόσμο. Ο ίδιος πιστεύει ότι στα επόμενα τρία χρόνια ο τζίρος αυτής θα ανέλθει στο ένα δισ. δολάρια.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, Location Based Services, Logistics, Shopping Clubs

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.