Τα τελευταία νέα του ηλεκτρονικού επιχειρείν, καθημερινά πριν τις 10 το πρωί
– Διεθνή –
Η παραπάνω συνεργασία επικεντρώνεται σε λίγα επιλεγμένα προϊόντα, όπως τη δωροκάρτα της American Express. Οι χρήστες της παραπάνω υπηρεσίας μπορούν να αγοράσουν την παραπάνω δωροκάρτα αξίας 25 δολαρίων με έκπτωση 10 δολαρίων. Το μόνο που έχουν να κάνουν για την αγορά της είναι να πληκτρολογήσουν το Hashtag (ετικέτα) #BuyAmexGiftCard25. Σύμφωνα με τo WJS, οι χρήστες καρτών της AMEX μπορούν να αγοράσουν και άλλα προϊόντα, όπως το ταμπλετ Kindle Fire της Amazon, το Xbox καθώς και κοσμήματα από τον οίκο μόδας Donna Karan.
Συγκεκριμένα, οι χρήστες της παραπάνω υπηρεσίας λαμβάνουν μετά την αποστολή του παραπάνω μηνύματος ένα απαντητικό μήνυμα επιβεβαίωσης από την @Amexsyn και το οποίο περιέχει το Hashtag της επιβεβαίωσης. Οι αγοραστές θα πρέπει για την ολοκλήρωση της παραγγελία τους να αποστείλουν και ένα δεύτερο απαντητικό Tweet, το οποίο είναι δεσμευτικό.
Την παραπάνω μέθοδο Pay-per-Tweet έχει ήδη αναπτύξει από τον Φεβρουάριο του 2012 η Chirpify. Οι χρήστες της συγκεκριμένης υπηρεσίας μπορούν να τη χρησιμοποιήσουν για αγοραπωλησίες τόσο μέσω του κοινωνικού δικτύου της Twitter όσο και μέσω του κοινωνικού δικτύου της Instagram, χρησιμοποιώντας ως λέξη-κλειδί το #buy. Επιπλέον, οι μουσικοί μπορούν να φορτώσουν τα μουσικά κομμάτια τους στην παραπάνω πλατφόρμα και να τα πωλήσουν μέσω των Tweets. Για τις παραπάνω υπηρεσίες της η Chirpify παρακρατεί ένα ποσοστό προμήθειας ύψους με ελάχιστο ποσό 5%. Η παραπάνω πλατφόρμα υποστηρίζει τόσο πληρωμές μέσω PayPal όσο και διάφορες πιστωτικές κάρτες διαφόρων τραπεζικών οργανισμών.
Προς το παρόν η Twitter δε λαμβάνει καμία προμήθεια από τις παραπάνω αγοραπωλησίες της AMEX, αλλά μέσω της παραπάνω ενέργειας μάρκετινγκ, της ανοίγονται διάπλατα οι πόρτες για τη δοκιμή και το σχεδιασμό επιχειρηματικών μοντέλων εμπορευματοποίησης των ετικετών της. Τώρα, εάν αυτά με την σειρά τους θα φέρουν την ποθητή ώθηση στο ηλεκτρονικό εμπόριο αλλά και στο ηλεκτρονικό κοινωνικό επιχειρείν (social commerce) είναι ένα άλλα ερώτημα που μένει να απαντηθεί. Η πραγματικότητα είναι ότι το Twitter έχει τοποθετηθεί στην αγορά ως πλατφόρμα εργασίας διαχείρισης πληροφοριών ενώ η εμπορευματοποίηση αυτής φαίνεται δύσκολη υπόθεση. Άλλωστε δεν είναι τυχαίο γεγονός η αποτυχία της στη διαφημιστική αγορά. Το ίδιο δύσκολη υπόθεση φαίνεται να είναι και στο μέλλον η αποδοχή λειτουργίας αυτής, τόσο από τους χρήστες της όσο και από τους εμπόρους, ως μια πλατφόρμα αγοραπωλησιών.
Η δυνατότητα σύμβασης αγοραπωλησίας μέσω των ετικετών της Twitter αφήνουν, όμως, και μια νότα πικρίας. Δεν έχει περάσει και πολύ καιρός από τότε που διάφοροι χάκερ υπέκλεψαν περί τους 250.000 λογαριασμούς της Twitter. Οπότε τίθεται αναγκαστικά το ερώτημα πόσοι χρήστες της θα θελήσουν να συγχρονίσουν τον συγκεκριμένο λογαριασμό τους στα κοινωνικά δίκτυά τους με την πιστωτική κάρτα τους;
Σχετικά άρθρα:
- Ψηφιακές αλχημείες: Polyvore, Comet, Διείσδυση των Social Media στην Ελλάδα
- Gumroad: Social Commerce και E-Commerce …απλώς μόνο με διασυνδέσεις
- Mulu: Ένα είδος Pinterest..αλλά με εμπορική χροιά
- Mass Customization: Ανακαλύψτε τον συναρπαστικό κόσμο της Μαζικής Εξατομίκευσης!
- Spreadshirt: Δημοσίευση στατιστικών στοιχείων επιστροφής
- Spreadshirt: Σε τροχιά ανάπτυξης με εξατομικευμένα μπλουζάκια
- One Million Dollar Zazzle Open Innovation Challenge: H εταιρεία Selve είναι ο νικητής
- Exceed 2012 Berlin: Ποιά θέματα ξεχώρισαν στο συνέδριο
- Getwear: Παράδειγμα βέλτιστης πρακτικής στην εξατομικευμένη παραγωγή