Ψηφιακές αλχημείες: Google, Momox, Lighthouse

Τα τελευταία νέα του ηλεκτρονικού επιχειρείν, καθημερινά πριν τις 10 το πρωί

– Διεθνή –

Google CarsGoogle: Η Google σύμφωνα με το γερμανικό περιοδικό Autohaus Online λάνσαρε τον Δεκέμβριο του 2012  τη μηχανή αναζήτησης καινούριων αυτοκινήτων Google Cars στις Η.Π.Α. Το συγκεκριμένο πρότζεκτ βρίσκεται ακόμα σε δοκιμαστική φάση ενώ επικεντρώνεται προς στιγμή  μόνο στην ευρύτερη περιοχή του Σαν Φρανσίσκο.  Η Google συνεργάζεται με διάφορους τοπικούς εμπόρους αυτοκινήτων για την προβολή του χαρτοφυλακίου των οχημάτων τους στη παραπάνω μηχανή αναζήτησης και των οποίων η καταχώρηση γίνεται έναντι αμοιβής.  Τα προβεβλημένα αυτοκίνητα οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να εντοπίσουν πληκτρολογώντας τον ταχυδρομικό κώδικα της περιοχής τους. Η αναζήτηση παρέχει πολλές επιλογές για τους πελάτες. Αυτές είναι, μεταξύ άλλων, το χρώμα, το αμάξωμα και η ιπποδύναμη του επιλεγμένου αυτοκινήτου. Αν επιλεχτεί ένα αυτοκίνητο, η μηχανή αναζήτησης εμφανίζει τις προσφορές με τις τιμές πώλησης καθώς και τους τοπικούς εμπόρους. Ο πελάτης δεν μπορεί να αγοράσει ή να παραγγείλει αυτοκίνητα μέσω της παραπάνω μηχανής αναζήτησης αλλά του δίνεται η δυνατότητα να έρθει σε επαφή με επιλεγμένους αντιπροσώπους. Σύμφωνα με την παραπάνω πηγή δεν υπάρχουν σχέδια για επέκταση της παραπάνω υπηρεσίας σε άλλες χώρες.

MomoxMomox: Οι πωλήσεις της διαδικτυακής πλατφόρμας μεταπώλησης μεταχειρισμένων προϊόντων Momox ανήλθαν για το 2012 στα 60 εκατ. ευρώ, έναντι 24 εκατ. ευρώ το 2011. 600 άτομα προσωπικό απαριθμεί αυτή τη στιγμή η παραπάνω πλατφόρμα Re-Commerce και την οποία ο ιδρυτής της την δημιούργησε κατά την περίοδο της ανεργίας τους με 1.500 ευρώ αρχικό κεφάλαιο. Η παραπάνω πλατφόρμα καταβάλει χρήματα για μεταχειρισμένα και εν μέρει ελαττωματικά προϊόντα,  όπως βιβλία, κινητά τηλέφωνα, CD, φορητούς υπολογιστές και διάφορα άλλα αγαθά.

– Ελλάδα –

LighthouseLighthouse: H Lighthouse e-commerce & e-marketing solutions και η SingularLogic, ανακοίνωσαν πρόσφατα την σύναψη μιας στρατηγικής συνεργασίας. Σύμφωνα με το BusinessToday, η συνεργασία αφορά στην παροχή ολοκληρωμένων λύσεων ηλεκτρονικού εμπορίου, που καλύπτουν ολόκληρο τον κύκλο της διαδικτυακής πώλησης. Πιο συγκεκριμένα περιλαμβάνει: σχεδιασμό και ανάπτυξη εξατομικευμένων e-shops, βασισμένα στην πλατφόρμα «VENDD e-commerce» της Lighthouse, ολοκληρωμένα εργαλεία και υπηρεσίες internet marketing, ειδικά σχεδιασμένα για εμπόρους, πλήρης σύνδεση του ηλεκτρονικού καταστήματος με τα εμπορικά πακέτα και ERP της SingularLogic και παρακολούθηση της κάθε πώλησης μέχρι την τελική παράδοση του προϊόντος και τέλος, after-sales service και συνεχής συμβουλευτική από τους συμβούλους της Lighthouse.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce

Tags: , , , , , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: