Ψηφιακές αλχημείες: Macy’s, Walmart, Ricardo.gr

Τα τελευταία νέα του ηλεκτρονικού επιχειρείν, καθημερινά πριν τις 10 το πρωί

– Διεθνή –

Macy'sMacy’s: Οι συνολικές διαδικτυακές πωλήσεις της αμερικανικής Macy’s ( Macy’s και της Bloomingdates.com) για το 2012 παρουσίασαν αύξηση +41% σε σχέση με το 2011. Ο συνολικός τζίρος αυτής αυξήθηκε κατά 4,9% στα 29,4 δισ. δολάρια. Αντίστοιχα το καθαρό κέρδος του λιανέμπορα αυξήθηκε κατά 6,3% στα 1,34 δισ. δολάρια. Μέσω της συνεργασίας της με την FiftyOne Global Ecommerce, η Macy’s μπορεί να αποστείλει τα εμπορεύματά της σε πάνω από 100 χώρες σε όλο τον κόσμο.

WalmartWalmart: Σύμφωνα με τον Neil Ashe, υπεύθυνο του ηλεκτρονικού εμπορίου του αμερικανικού κολοσσού του λιανεμπορίου Walmart, ο στρατηγικός στόχος του λιανέμπορα είναι ο παγκόσμιος τζίρος  των διαδικτυακών πωλήσεων του για το 2013 να ανέλθουν στα 9 δισ. δολάρια. Σύμφωνα με την Internet Retailer, οι διαδικτυακές πωλήσεις της Wal-Mart για το 2012 ανήλθαν στα 4,9 δισ. δολάρια. Υπενθυμίζω ότι η Walmart είναι μιας από τις λίγες εταιρείες του παγκόσμιου «παραδοσιακού» λιανεμπορίου που λειτουργεί κέντρο έρευνας για την ανάπτυξη νέων επιχειρηματικών μοντέλων του ηλεκτρονικού εμπορίου. Στο παρελθόν σας είχα παρουσιάσει την συνδρομητική υπηρεσίας της τροφίμων Goodies Co.

– Ελλάδα –

ricardo.grRicardo.gr: Όπως συμβαίνει με την Google, έτσι και η Ricardo.gr δημοσίευσε πρόσφατα την ετήσια ανασκόπησή της Ricardo Zeigeist 2012 με τα κυριότερα στοιχεία σχετικά με τις αγοραπωλησίες των Ελλήνων πελατών της για το 2012. Έτσι, το τέλος του 2012, βρήκε την κοινότητα του ricardo.gr με 430.000 πιστοποιημένα μέλη από όλη την Ελλάδα. Ηλικιακά, οι χρήστες με τη μεγαλύτερη δυναμική ήταν από 26-35 ετών. Ο συνολικός τζίρος των πωλήσεων αυξήθηκε σε σχέση με το 2011 κατά 75%, ενώ οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 105%. Το μεγαλύτερο ποσοστό των Ελλήνων που πραγματοποίησαν αγορές στο ricardo.gr ήταν άνδρες (κατά 65%) και προτίμησαν για τις αγορές τους τις ημέρες Δευτέρα και Τετάρτη, και ιδίως τις απογευματινές ώρες (19:00-21:00). Αξίζει να σημειωθεί ότι το 64% των αγοραστών ήταν από περιοχές εκτός της Αττικής με πιο δυναμικές τη Θεσσαλονίκη, το Ηράκλειο, την Πάτρα, τα Χανιά και τα Ιωάννινα. To 5% των χρηστών μπήκαν στο ricardo.gr μέσω κινητού ή tablet, με τη συντριπτική πλειοψηφία αυτών να χρησιμοποιούν Apple iPad και iPhones. Ελαφρώς διαφορετικές είναι οι αγοραστικές προτιμήσεις που παρουσίασαν οι άνδρες και οι γυναίκες. Συγκεκριμένα: Οι άνδρες αγόρασαν, ως επί το πλείστον, ρούχα, παπούτσια, κινητά τηλέφωνα, ρολόγια και αξεσουάρ κινητών, ενώ οι γυναίκες προτίμησαν στις αγορές τους παπούτσια, είδη μανικιούρ-πεντικιούρ, ρούχα, κινητά τηλέφωνα και είδη κομμωτικής. Τα πιο δημοφιλή προϊόντα σε δημοπρασία που συγκέντρωσαν τα περισσότερα πονταρίσματα ήταν μία ξυλόσομπα, ένα Samsung Galaxy SIII και ένα Apple iPhone 5, που αθροιστικά «χτυπήθηκαν» πάνω από 1.500 φορές. Τα πιο περίεργα προϊόντα που ανέβηκαν στην πλατφόρμα ήταν: κουβάς από δραχμές, κάθισμα αεροσκάφους Lufthansa, αυγά κλώσας (κατά 100% κόκορας). Επιπλέον στατιστικά στοιχεία σχετικά με τις προτιμήσεις των Ελλήνων πελατών της Ricardo μπορείτε να βρείτε εδώ στο Ricardo Zeigeist 2012. Όπως είχα αναφέρει στο παρελθόν, το επιχειρηματικό μοντέλο του Re-Commerce (μεταπώληση μεταχειρισμένων προϊόντων), παρουσιάζει έντονο ενδιαφέρον και για την ελληνική αγορά.

 Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce

Tags: , , , , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: