Την ερχόμενη Παρασκευή 8 και Σάββατο 9 Μαρτίου, διοργανώνεται για άλλη μια φορά το γνωστό πια σεμινάριο Online Marketing & Selling από το ELTRUN του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Στο παραπάνω σεμινάριο θα συμμετάσχω και εγώ για πρώτη φορά ως εισηγητής. Το αντικείμενο της παρουσίασής μου θα είναι οι «Προκλήσεις και οι Στρατηγικές Διεθνοποίησης του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν».
Το συγκεκριμένο σεμινάριο απευθύνεται σε επιχειρηματίες, στελέχη πωλήσεων και marketing ή οποιοδήποτε στέλεχος ή ιδιώτη θέλει να εμπλουτίσει τις γνώσεις του σχετικά με τη δημιουργία ευκαιριών πώλησης μέσω του Internet. Δεν υπάρχει προϋπόθεση προηγούμενης γνώσης ή σχετικής εμπειρίας. Ενώ το κόστος συμμετοχής είναι €250 (μειωμένο €200) / άτομο και μπορείτε να κάνετε την εγγραφή σας στη σελίδα του σεμιναρίου στο ELTRUN.
Στο παρακάτω βίντεο μπορείτε να δείτε αποσπάσματα από προηγούμενα σεμινάρια για να πάρετε μια ιδέα. Το αναλυτικό πρόγραμμα του σεμιναρίου αλλά και τους ομιλητές μπορείτε να βρείτε εδώ.
Ένας αναγνώστης του neoecommerce.gr θα κερδίσει (μετά από κλήρωση που θα γίνει την Πέμπτη 7 Μαρτίου 2013 και ώρα Ελλάδος 7 μ.μ.) μια δωρεάν συμμετοχή. Προϋπόθεση για την συμμετοχή στην παραπάνω κλήρωση είναι οι συμμετέχοντες να κάνουν Share το Post αυτό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Facebook ή Twitter ή LinkedIn) και να γράψουν παρακάτω τα σχόλιά τους στην εξής ερώτηση:
“Ποιες γεωγραφικές αγορές θα επιλέγατε για μια πιθανή διεθνοποίηση της επιχείρησής σας; Κατατάξετε τις επιλογές σας (μέχρι πέντε χώρες) κατά σειρά προτεραιότητας”.
Ο τυχερός του παραπάνω διαγωνισμού θα ανακοινωθεί σε αυτή τη σελίδα.
Καλή σας επιτυχία!
[Η κλήρωση έγινε! Ο νικητής της δωρεάν συμμετοχής είναι ο κος barabakos και με τον οποίο επικοινωνώ αμέσως τώρα. Συγχαρητήρια!]
[Ο κος Τσιάγκης Γιώργος (barabakos) μου ενημέρωσε μέσω email ότι δεν θα μπορέσει να παραβρεθεί στο παραπάνω σεμινάριο. Αντί αυτού, ξανάκανα εκ νέου κλήρωση και νικητής αυτή την φορά αναδείχθηκε η κα Zogopoulou και με την οποία επικοινωνώ αμέσως τώρα. Συγχαρητήρια!]
Σχετικά άρθρα:
- Ηλεκτρονικό Εμπόριο: Αύξηση τζίρου κατά 480% στην Ελλάδα την τελευταία πενταετία
- Ηλεκτρονικό εμπόριο: Διαφάνεια – Μονόδρομος για την ανάπτυξη
Categories: e-commerce
1. Κύπρος
2. Τουρκία
3. Ανατολική Ευρώπη
1. Ρουμανία
2. Βουλγαρία
3. Τουρκία
Τουρκία, Κίνα, Ρωσία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Ινδία
1. Κίνα
2. Κύπρος
3. Τουρκία
Τουρκία
Σαουδική Αραβία
Σιγκαπούρη
1. Αγγλία
2. Ιταλία
3. Γερμανία
1) Τουρκία
2) Ρουμανία
3) Βουλγαρία
1. Ιταλία
2. Αγγλία
3. Κύπρος
4. Γαλλία
5. Γερμανία
1. Τουρκία
2. Ισπανία
3. Αγγλία
4. Ιταλία
5. Γερμανία
1. Τουρκία
2. Κίνα
3. Ρωσία
1.Κίνα
2.Ινδία
3.Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα
1) Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα
2) Ρωσία
3) Κίνα
1. Τουρκία
2. Κίνα
3. Ρωσία
1.Τουρκία
2. Κίνα
3. Ιταλία