Αυτοκαλλιέργεια οπωροκηπευτικών χωρίς ιδιόκτητο κήπο, αλλά απλώς με «ένα κλικ»!

Πόσοι από τους κατοίκους των αστικών πόλεων δε θα ήθελαν να καταναλώνουν τα δικά τους βιολογικά φρούτα και λαχανικά, και όχι αυτά που τους «σερβίρουν» τα σούπερ μάρκετ της γειτονιάς τους. Άλλωστε ποιος θα ήθελε να καταναλώνει συνέχεια  «ολλανδικές» ντομάτες και «ολλανδικές» σαλάτες;

Δυστυχώς, όμως, οι περισσότεροι κάτοικοι των αστικών κέντρων δε διαθέτουν το δικό τους κήπο ή δεν έχουν τον απαραίτητο χρόνο για την καλλιέργεια των δικών τους οπωροκηπευτικών. Τη «φαντασίωση» αυτή των κατοίκων των μεγαλουπόλεων έκανε πραγματικότητα, τουλάχιστον στην αγγλική αγορά, η Abbey Parks με την υπηρεσία της iGrow.

Abbey-Parks_-iGrowΜέσω της παραπάνω υπηρεσίας , οι διαδικτυακοί πελάτες της μπορούν να επιλέξουν τόσο τα κομμάτια καλλιεργήσιμης γης, τα οποία μπορεί να έχουν ελάχιστη έκταση τα 6 τ. μ. και το ετήσιο κόστος να ανέρχεται στις 104,00 αγγλικές λίρες, όσο και τα συγκεκριμένα οπωροκηπευτικά. Το κόστος των σπόρων και της φυτείας που θέλουν να φυτέψουν για την έκταση των 6 τ. μ. ανέρχεται στις 21,00 αγγλικές λίρες. Στη συνέχεια, η iGrow αναλαμβάνει την καλλιέργειά τους με όρο ότι σε κάθε 6 τ. μ. φυτεύονται έξι σειρές βοτάνων και λαχανικών, ενώ εγγυάται τη δωρεάν παράδοσή τους σε όλο το Ηνωμένο Βασίλειο μέσα σε ένα εικοσιτετράωρο από την ημέρα της συγκομιδής τους. Ταυτόχρονα, με αποστολή e-mailκαι φωτογραφιών, η iGrow ενημερώνει τακτικά τους πελάτες για την πορεία της σοδειάς τους.

Σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη της παραπάνω υπηρεσίας, τα 6 τ. μ. αποφέρουν στον πελάτη από το καλοκαίρι μέχρι τον χειμώνα τουλάχιστον πέντε χαρτοκιβώτια οπωροκηπευτικών. Ενώ μόλις γίνει η συγκομιδή μια σοδιάς, οι πελάτες μπορούν με ελάχιστο κόστος να την αντικαταστήσουν με μια άλλη καλλιέργεια. Επιπλέον, δίνεται η δυνατότητα στους πελάτες της παραπάνω υπηρεσίας να επισκεφτούν την καλλιεργήσιμη γη και να επιλέξουν ή και να φέρουν τους δικούς τους σπόρους.

Φανταστείτε, λοιπόν, έναν κάτοικο μιας μεγάλης πόλης, ελληνικής ή ευρωπαϊκής, να βλέπει καθημερινά στον υπολογιστή του ζωντανές εικόνες ή και βίντεο από το δικό του κήπο, ο οποίος για μεν τον Έλληνα θα βρίσκεται στην εξοχή, ενώ για τον Γερμανό, θα βρίσκεται στον ελληνικό «παράδεισο», και από τον οποίο θα μπορέσουν να καταναλώσουν τα δικά τους βιολογικά ελληνικά προϊόντα, μοναδικής ποιότητας και γεύσης. Και όλα αυτά μόνο με «ένα κλικ»! Λέτε το παραπάνω να είναι «φαντασίωση»; Στο χέρι μας είναι να το κάνουμε πραγματικότητα!

Gineagrotis_kalliergise

Σημείωση: Έμεινα ευχάριστα έκπληκτος όταν ενημερώθηκα από τον φίλο αναγνώστη του neoecommerce.gr Νίκο Αναμουρλόγλου για την ύπαρξη του gineagrotis.gr. Με χαροποιεί ιδιαίτερα το γεγονός ότι το παραπάνω επιχειρηματικό μοντέλο βρήκε γρήγορα το δρόμο του και στην ελληνική αγορά. Ενώ η αντίστοιχη υπηρεσία για την αυτοκαλλιέργεια οπωροκηπευτικών «καλλιέργησε» της gineagrotis, υπερτερεί κατά πολύ της αγγλικής iGrow. Θα επανέλθω σχετικά σε άλλο άρθρο μου.

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:Curated Shopping, e-commerce, E-Food, Trends

Ετικέτες: , , , , , , ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: