insideAR 2013 Munich: παρουσιάσεις που ξεχώρισαν στο φετινό συνέδριο «επαυξημένης πραγματικότητας»

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, είχα την ευκαιρία να δω από κοντά στο συνέδριο insideAR, εξαιρετικές παρουσιάσεις  βέλτιστων πρακτικών εφαρμογών σχετικά με την τεχνολογία της «επαυξημένης πραγματικότητας» Augmented Reality (AR) στο Μόναχο.

Ιδιαίτερη βαρύτητα  δόθηκε φέτος στoυς Wearable Computing (φορετούς υπολογιστές), όπου η metaio, η διοργανώτρια εταιρεία,  η κορυφαία στον κόσμο εταιρεία στην ανάπτυξη τεχνολογίας Augmented Reality (AR), ανέπτυξε αντίστοιχες εφαρμογές «επαυξημένης πραγματικότητας» για τo Google Glass.

Wearable-Computing_metaio

Τα παραπάνω αποτελούν την ιδανική «πλατφόρμα» για τη χρήση των εφαρμογών AR. Στο μέλλον, όταν θα βλέπουμε ένα προϊόν στο ράφι θα το σκανάρουμε μέσω AR, ενώ θα της δίνουμε εντολή να μας δείξει την πιο φθηνή τιμή του στο διαδίκτυο. Όταν θα επισκεπτόμαστε μια ξένη χώρα θα της δίνουμε εντολή να μας μεταφράζει τις άγνωστες λέξεις. Όταν θα επισκεπτόμαστε μουσεία θα της δίνουμε εντολή για να μας ενημερώσει για το ιστορικό των εκτιθέμενων έργων τέχνης. Ενώ όταν θα περνάμε έξω από ένα ακίνητο, θα μας εμφανίζεται η πληροφορία ότι είναι προς πώληση και εφόσον το επιθυμούμε, θα μας εμφανίζει την τιμή πώλησης του και άλλες πληροφορίες σχετικές με το συγκεκριμένο ακίνητο. Και τέλος όταν θα βρισκόμαστε σε μια ξένη πόλη, θα του δίνουμε εντολή να μας κατευθύνει για το πώς θα φτάσουμε στο σημείο προορισμού μας.

Ενώ για τους εμπόρους, τα Google Glass  θα αποτελέσουν χρήσιμα εργαλεία, καθώς μέσω αυτών θα μπορέσουν να αναπτύξουν την ποιότητα των υπηρεσιών προς τους πελάτες τους, η οποία θα οδηγήσει και στην αύξηση των εσόδων τους.

Vuzix_AR_Customer-ServiceΌλοι οι κατασκευαστές των παραπάνω φορετών συσκευών, συμφώνησαν ότι για την ανάπτυξη, όμως, ικανών εφαρμογών AR, θα πρέπει να αυξηθεί τόσο η διάρκεια της μπαταρίας όσο και η ποιότητα της κάμερας, ενώ θα πρέπει να χρησιμοποιηθούν multi-core επεξεργαστές και κάρτες γραφικών.

Το κύριο μήνυμα του συνεδρίου ήταν «Always On, Always Augmented», ενώ ο διευθύνων σύμβουλος της metaio Dr. Thomas Alt, παρουσίασε τις αναδυόμενες χρήσεις εφαρμογών «επαυξημένης πραγματικότητας».

Emerging-Uses-AR_Thomas-AltΠαρακάτω σας αναφέρω κάποιες παρουσιάσεις τις οποίες εγώ προσωπικά ξεχώρισα στο συνέδριο:

ΙΚΕΑ

Η Maria Ekberg Brännström (Global Catalogue Manager) σχολίασε το γεγονός ότι η IKEA ήθελε να επαναπροσδιορίσει τον ρόλο του καταλόγου και γι’ αυτό στους νέους καταλόγους της προσφέρει εκτεταμένο περιεχόμενο, μεταξύ άλλων μέσω της εφαρμογή της «επαυξημένης πραγματικότητας», καθώς θέλουν να προσφέρουν στο χρήστη μια πιο πλούσια εμπειρία. Στο φετινό κατάλογο της, η IKEA δίνει στους πελάτες της, μέσω της AR εφαρμογής της, τη δυνατότητα να δοκιμάσουν «το στήσιμο» 90 κωδικών στον χώρο του σπιτιού τους.

IKEA_insideAR-2013
SAP

Ο Nick Brown, Senior Vice President of Mobile Strategy & Solution Management της SAP παρουσίασε εξαιρετικά τις εφαρμογές που μπορεί να τύχει η χρήση της «επαυξημένης πραγματικότητας» στις επιχειρήσεις.

insideAR-2013_SAPΣτο παρακάτω βίντεο της SAP μπορείτε να δείτε τον τρόπο με τον οποίο μέσω της χρήσης του Vuzix Glass και της εφαρμογής AR, μπορεί μια επιχείρηση να διαχειριστεί αποδοτικότερα τους αποθηκευτικούς της χώρους.

VILLEROY & BOCH

Ο Gerald Bumann, Head of Communications, Bath and Wellness της γερμανικής Villeroy & Boch, έδειξε ζωντανά στην παρουσίασή του, τον τρόπο με τον οποίο ένας πελάτης μπορεί να επιλέξει και να στήσει εικονικά στο σπίτι του τους νιπτήρες και τα καζανάκια μπάνιου της παραπάνω εταιρείας, πριν καν επισκεφτεί ένα φυσικό σημείο πώλησης. Με αυτό τον τρόπο, η ίδια η οικία ενός πελάτη μετατρέπεται σε φυσικό σημείο βιώματος (POE – Point of Experience).

Σε παλαιότερο άρθρο μου είχα αναφερθεί στην «επαυξημένη πραγματικότητα» ως τη νέα διάσταση στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Ενώ στο επερχόμενο συνέδριο μας «E-Commerce Forum 2020: the way to excellence» έχει προσκληθεί η metaio για να μας παρουσιάσει με ποιόν τρόπο οι εφαρμογές της «επαυξημένης πραγματικότητας» αυξάνουν τις πωλήσεις στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο.

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:Augmented Reality, e-commerce, Location Based Services, Multichannel Commerce, Trends

Ετικέτες: , , , , , , , , , ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: