Η Amazon σφετερίστηκε όσο καμία άλλη εταιρεία την αλυσίδα αξίας (Value Chain) ενός ολόκληρου κλάδου (το ίδιο κατάφερε στη μουσική βιομηχανία η Apple) και έχει θέσει ως στόχο να βγάλει από τη μέση οποιονδήποτε παίκτη βρίσκεται ανάμεσα στον συγγραφέα και τον αναγνώστη. Και ενώ προσπερνά τα βιβλιοπωλεία, διότι κανένας βιβλιοπώλης στον κόσμο δε διαθέτει έστω και κατά προσέγγιση την τεράστια επιλογή βιβλίων της παραπάνω εταιρείας, η ίδια δελεάζει τα εναπομείναντα βιβλιοπωλεία να συνεργαστούν μαζί της μέσω μιας έξυπνης στρατηγικής κίνησης.
Η Amazon λάνσαρε στην αγορά των Η.Π.Α. την υπηρεσία Amazon Source. Με τη συγκεκριμένη υπηρεσία, η Amazon δίνει τη δυνατότητα στα βιβλιοπωλεία να πωλήσουν όχι μόνο τις συσκευές Kindle, αλλά και να συμμετάσχουν στα κέρδη από την πώληση των eBooks μέσω της πλατφόρμας των συσκευών Kindle.
Η οικονομική συμφωνία έχει ως εξής: Η Amazon θα προσφέρει τις συσκευές Kindle στα συνεργαζόμενα βιβλιοπωλεία, με έκπτωση 6% κάτω από την συνιστώμενη λιανική τιμή. Ενώ στα αξεσουάρ των συσκευών Kindle, η Amazon θα προσφέρει στα βιβλιοπωλεία έκπτωση 30%.
Η πιο, όμως, ελκυστική παροχή της παραπάνω υπηρεσίας είναι ότι η Amazon θα δίνει τη δυνατότητα στα βιβλιοπωλεία να λαμβάνουν 10% προμήθεια, από όλες τις πωλήσεις των eBooks (για διάστημα δύο ετών), αυτών των πελατών, που μεσολάβησαν τα ίδια στην αγοραπωλησία των συσκευών Kindle.
Λέτε τα βιβλιοπωλεία να κλείσουν συμφωνία με την Amazon, που αποκαλείται ο «διάβολος»;
Σχετικά άρθρα:
- Συμμαχία: Οι (γερμανικές) αλυσίδες βιβλιοπωλείων επιτίθενται στην Amazon
- Amazon: Έναρξη της υπηρεσίας αυτοέκδοσης CreateSpace και στην Ευρώπη
- E-Book: Η ηλεκτρονική αναγέννηση του βιβλίου
- Symbolia: Το καινοτόμο εικονογραφημένο (διαδραστικό) μαγκαζίνο με την μορφή ντοκιμαντέρ
- Ψηφιακές αλχημείες: Amazon, Net-A-Porter
- Ψηφιακές αλχημείες: Amazon, Imagine Fashion, eFood
Categories: E-Book, e-commerce
Απάντηση