Μια εντελώς διαφορετική στρατηγική του επιχειρηματικού μοντέλου των Shopping Clubs ακολουθεί η γαλλική Dymant. Το συγκεκριμένο γαλλικό Startup προσφέρει περιορισμένες και αριθμημένες εκδόσεις προϊόντων, αποκλειστικά για το εύπορο διεθνές καταναλωτικό κοινό. Ενώ για να αποκτήσει κάποιος πρόσβαση σε αυτό, θα πρέπει να έχει συστηθεί από έναν (εύπορο) πελάτη.
Οι τιμές των προϊόντων θα ξεκινούν από 500 δολάρια και θα φτάνουν μέχρι τις μερικές χιλιάδες δολάρια. Ενώ στο μηνιαίο ψηφιακό της μαγκαζίνο “The Secret”, θα παρουσιάζει μέσω αφήγησης (Storytelling), τον τρόπο κατασκευής των προσφερόμενων προϊόντων.
Η Dymant έλαβε πρόσφατα επενδυτικά κεφάλαια ύψους 1,2 εκτ. δολαρίων από την Partech Ventures και την IDinvest. Αυτά θα χρησιμοποιηθούν για την περαιτέρω επέκταση αυτής, στις αγορές της Ασίας.
Στο παρελθόν σάς είχα αναφέρει ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι ο μοχλός ανάπτυξης του κλάδου πολυτελείας. Ενώ πρόσφατα σάς είχα αναλύσει το μέλλον των Shopping Clubs.
Σχετικά άρθρα:
- Zulily και το μέλλον των Shopping Clubs
- Luxury: Το ηλεκτρονικό εμπόριο μοχλός ανάπτυξης του κλάδου πολυτελείας
- Shopping Clubs: Το παρόν και το μέλλον των Outlet 2.0
- 2012: Δέκα επιχειρηματικά μοντέλα που ενδιαφέρουν την ελληνική αγορά
Categories: e-commerce, Shopping Clubs
Απάντηση