ASOS: Εξατομικευμένη εξυπηρέτηση πελατών μέσω της υπηρεσίας Google Helpouts

Στο παρελθόν, σάς είχα παρουσιάσει τη νέα υπηρεσία της Google την Helpouts. Ενώ ολοένα και περισσότεροι διαδικτυακοί έμποροι κάνουν χρήση της συγκεκριμένης πλατφόρμας. Το πιο πρόσφατο παράδειγμα είναι αυτό της εταιρείας ASOS, η οποία προσφέρει εξατομικευμένη εξυπηρέτηση των πελατών σας (κυρίως συμβουλές για το προσωπικό στυλ) μέσω της χρήσης των ζωντανών βιντεοδιασκέψεων, της υπηρεσίας Google Helpouts.

ASOS_Google-HelpoutsΗ διάρκεια της προσωπικής εξυπηρέτησης ανέρχεται σε 15 λεπτά ανά πελάτη, ενώ αυτή είναι διαθέσιμη από Δευτέρα έως και Παρασκευή από τις 9 π.μ έως τις 9 μ.μ.. Προς το παρόν, η συγκεκριμένη υπηρεσία διατίθεται μόνο στην αγγλόφωνη ιστοσελίδα της asos.com.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Fashion

Tags: , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

%d