ASOS: Εξατομικευμένη εξυπηρέτηση πελατών μέσω της υπηρεσίας Google Helpouts

Στο παρελθόν, σάς είχα παρουσιάσει τη νέα υπηρεσία της Google την Helpouts. Ενώ ολοένα και περισσότεροι διαδικτυακοί έμποροι κάνουν χρήση της συγκεκριμένης πλατφόρμας. Το πιο πρόσφατο παράδειγμα είναι αυτό της εταιρείας ASOS, η οποία προσφέρει εξατομικευμένη εξυπηρέτηση των πελατών σας (κυρίως συμβουλές για το προσωπικό στυλ) μέσω της χρήσης των ζωντανών βιντεοδιασκέψεων, της υπηρεσίας Google Helpouts.

ASOS_Google-HelpoutsΗ διάρκεια της προσωπικής εξυπηρέτησης ανέρχεται σε 15 λεπτά ανά πελάτη, ενώ αυτή είναι διαθέσιμη από Δευτέρα έως και Παρασκευή από τις 9 π.μ έως τις 9 μ.μ.. Προς το παρόν, η συγκεκριμένη υπηρεσία διατίθεται μόνο στην αγγλόφωνη ιστοσελίδα της asos.com.

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:e-commerce, E-Fashion

Ετικέτες: , ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Αρέσει σε %d bloggers: