Στο παρελθόν, σάς είχα παρουσιάσει τη νέα υπηρεσία της Google την Helpouts. Ενώ ολοένα και περισσότεροι διαδικτυακοί έμποροι κάνουν χρήση της συγκεκριμένης πλατφόρμας. Το πιο πρόσφατο παράδειγμα είναι αυτό της εταιρείας ASOS, η οποία προσφέρει εξατομικευμένη εξυπηρέτηση των πελατών σας (κυρίως συμβουλές για το προσωπικό στυλ) μέσω της χρήσης των ζωντανών βιντεοδιασκέψεων, της υπηρεσίας Google Helpouts.
Η διάρκεια της προσωπικής εξυπηρέτησης ανέρχεται σε 15 λεπτά ανά πελάτη, ενώ αυτή είναι διαθέσιμη από Δευτέρα έως και Παρασκευή από τις 9 π.μ έως τις 9 μ.μ.. Προς το παρόν, η συγκεκριμένη υπηρεσία διατίθεται μόνο στην αγγλόφωνη ιστοσελίδα της asos.com.
Σχετικά άρθρα:
- ASOS: Πωλήσεις 902 εκατ. ευρώ για την οικονομική χρήση 2012/2013
- Google Helpouts: Από σήμερα βρίσκονται στον αέρα οι βιντεοδιασκέψεις
- Google Helpouts: Λανσάρισμα υπηρεσίας Video Commerce ζωντανών βιντεοδιασκέψεων
- In-Video Shopping: Η (δια-δραστική) επανάσταση στο ηλεκτρονικό εμπόριο
- YouTube: Ενσωμάτωση του In-Video Shopping
- Ηλεκτρονικό εμπόριο: Στρατηγικές δυναμικής διαφοροποίησης
Categories: e-commerce, E-Fashion
Απάντηση