Ποια ήταν τα είκοσι δημοφιλέστερα άρθρα του neoecommerce.gr για το 2013; Το άρθρο μου σχετικά με το λανσάρισμα του ηλεκτρονικού καταστήματος της Jumbo ήταν το πιο πολυδιαβασμένο άρθρο της χρονιάς που μας πέρασε.
Οι αναγνώστες του neoecommerce έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την αναζήτηση νέων επιχειρηματικών μοντέλων του Ηλεκτρονικού Εμπορίου, το eFood, τις τάσεις – τις πληγές και τις στρατηγικές δυναμικής διαφοροποίησης του Ηλεκτρονικού Εμπορίου καθώς και για την αγορά των Shopping Clubs. Επίσης, μεγάλη επισκεψιμότητα είχε και το άρθρο μου σχετικά με την εξέλιξη του ηλεκτρονικού εμπορίου στην ελληνική αγορά καθώς και τα άρθρα μου σχετικά με τις άλλες κύριες αγορές του ηλεκτρονικού επιχειρείν ήτοι της αγοράς καλλυντικών, μόδας και υποδημάτων καθώς και της αγοράς βιβλίου. Μεγάλη επισκεψιμότητα είχε και το άρθρο μου σχετικά με τους τρισδιάστατους εκτυπωτές. Την εικοσάδα των πιο δημοφιλών κειμένων συμπληρώνουν το άρθρο μου σχετικά με την αποδιοργάνωση του παραδοσιακού λιανεμπορίου καθώς και το άρθρο μου σχετικά με τις ιδιωτικές ετικέτες, το μελλοντικό συγκριτικό πλεονέκτημα των διαδικτυακών εμπόρων.
Ευχαριστώ όλους τους αναγνώστες και τους συνεργάτες μου που αγκάλιασαν την μέχρι σήμερα προσπάθειά μου, τις προηγούμενες 365 μέρες, και ευελπιστώ ότι το 2014 θα είναι η αφετηρία για νέες πρωτοβουλίες και δράσεις, νέα τολμηρά (ριζοσπαστικά) καινοτόμα επιχειρηματικά μοντέλα και νέες δυναμικές στρατηγικές διαφοροποίησης στην αγορά του ελληνικού ηλεκτρονικού επιχειρείν.
Χρόνια σας Πολλά!
Με τις θερμότερες ευχές μου για ένα υγιές, δημιουργικό και ευτυχισμένο 2014!
Ακολουθούν οι αναρτήσεις με την υψηλότερη επισκεψιμότητα για το έτος 2013:
- Η Jumbo μπήκε στην αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου χωρίς παιχνίδια
- 2012: Δέκα επιχειρηματικά μοντέλα που ενδιαφέρουν την ελληνική αγορά
- eFood: Ο Γίγας που περιμένει να τον ξυπνήσουν
- Οι 18 τάσεις του Ηλεκτρονικού Εμπορίου για το 2013
- Οι δέκα πληγές του Ηλεκτρονικού Εμπορίου
- Ηλεκτρονικό Εμπόριο: Στρατηγικές δυναμικής διαφοροποίησης
- Έκρηξη στα νέα επιχειρηματικά μοντέλα του Ηλεκτρονικού Εμπορίου
- Shopping Clubs: Το παρόν και το μέλλον των Outlet 2.0
- Ηλεκτρονικό Εμπόριο: Αύξηση τζίρου κατά 480% στην Ελλάδα την τελευταία πενταετία
- Άρωμα στις Online αγορές των καλλυντικών
- eFashion: Τα εικονικά δοκιμαστήρια..στο έλεος των δοκιμών
- Pimkie: Υπηρεσία μόδας – Πρόγνωση για το τι χρώμα θα φορεθεί
- E-Book: Η ηλεκτρονική αναγέννηση του βιβλίου
- Γερμανία: Τα 20 μεγαλύτερα διαδικτυακά καταστήματα
- 3D-εκτυπωτές: Η «τρισδιάστατη» επανάσταση στο ηλεκτρονικό εμπόριο
- CareMarket: Στον αέρα το πρώτο ελληνικό διαδικτυακό σούπερ μάρκετ!
- Το ηλεκτρονικό επιχειρείν και η αποδιοργάνωση του παραδοσιακού λιανεμπορίου
- E-Commerce 2020: Ένα διαφορετικό συνέδριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου για την επίτευξη της αριστείας
- Ιδιωτικές ετικέτες το μελλοντικό συγκριτικό πλεονέκτημα των διαδικτυακών εμπόρων
- eShoes: Η Zalando κάνει τζίρο αξίας 100 εκατ. ευρώ τον μήνα
Σχετικά άρθρα:
- Τα πιο δημοφιλή θέματα του 2013:
Ιαν ¦Φεβ ¦ Μαρ ¦ Απρ¦ Μαϊ ¦ Ιουν¦ Ιουλ¦ Αυγ ¦ Σεπτ ¦ Οκτ¦ Νοεμβ
¦ Δεκ
- Τα πιο δημοφιλή θέματα του 2012:
Φεβ ¦ Μαρ ¦ Απρ¦ Μαϊ ¦ Ιουν¦ Ιουλ¦ Αυγ¦ Σεπτ ¦ Οκτ ¦ Νοεμβ ¦ Δεκ
Categories: e-commerce, TOP Θέματα
Απάντηση