«Το απόλυτο» Shopping Club του Design το οποίο πουλούσε μέσω Flash Sales μοναδικά αντικείμενα, αποσύρεται από την ευρωπαϊκή αγορά. Αντί αυτού θα πουλάει εξατομικευμένα έπιπλα.
Το «παραμύθι» με το χαμόγελο δεν είχε τελικά εγγύηση. Ο ιδρυτής της και CEO Jason Goldberg σε ένα μακροσκελές άρθρο του που δημοσίευσε στο Blog του, ζητάει προσωπικά συγγνώμη για την αποτυχία ενώ καταγράφει δεκαέξι μαθήματα που έλαβε από την παραπάνω πανωλεθρία.
Ο ίδιος δε λέει να τα παρατήσει. Πρόκληση αποτελεί λοιπόν το γεγονός να δούμε μέχρι πότε οι επενδυτές του θα στηρίξουν τη στρατηγική του (συνεχή) επαναπροσδιορισμού.
Σχετικά άρθρα:
- «Το παραμύθι» με το χαμόγελο δεν έχει εγγύηση
- Dymant: Shopping Club με περιορισμένες και αριθμημένες εκδόσεις προϊόντων
- Zulily και το μέλλον των Shopping Clubs
- Ψηφιακές αλχημείες: UPS, Fab.com
- Ψηφιακές αλχημείες: Internetstores, Fab, Marie Claire
- Fab: Είσπραξη επιπλέον 105 εκατ. δολαρίων από επενδυτικά κεφάλαια
- Fab: επκέταση σε 15 ευρωπαϊκές χώρες
- Fab: Άφιξη στην Ευρώπη μέσω της εξαγοράς της Casacanda
- Shopping Clubs: Το παρόν και το μέλλον των Outlet 2.0
- 2012: Δέκα επιχειρηματικά μοντέλα που ενδιαφέρουν την ελληνική αγορά
Categories: e-commerce, Shopping Clubs
Απάντηση