Ο ιταλικός διαδικτυακός έμπορας μόδας Yoox ανακοίνωσε (αρχείο Pdf) ότι οι καθαρές πωλήσεις του για το 2013 ανήλθαν στα 455,6 εκατ. ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση 21,2% σε σχέση με το 2012.
Ειδικότερα, ο τζίρος των Multi-brand Stores Yoox.com, thecorner.com και shoescribe.com ανήλθε στα 328,2 εκατ. ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση 25,3% σε σχέση με το 2012. Ενώ η Mono-brand δραστηριότητα αυτής ήτοι ο σχεδιασμός, το στήσιμο και η λειτουργία ηλεκτρονικών καταστημάτων για μερικούς από τους πιο επώνυμους οίκους μόδας όπως Armani, Dolce & Gabbana, Alexander Mcqueen και Moncler απέφερε καθαρές πωλήσεις ύψους 127,4 εκατ. ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση κατά 11,9% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.
Η Yoox αποστέλλει τα προϊόντα της σε 100 χώρες. Ενώ το μεγαλύτερο ποσοστό του τζίρου της προέρχεται από τις αγορές της Ευρώπης (289,6 εκατ. ευρώ) και μετέπειτα από τις αγορές της Βόρειας Αμερικής (102,8 εκατ. ευρώ) και της Ιαπωνίας (34,4 εκατ. ευρώ).
Στο παρελθόν υπήρχαν φήμες για τα ότι η Yoox ήθελε να εξαγοράσει την Net-A-Porter, πράμα που όμως διαψεύστηκε από την ίδια. Ενώ με βάση τα αποτελέσματα των πωλήσεων τους, η Υoox και η Net-A-Porter κατέχουν την πέμπτη και τέταρτη θέση αντίστοιχα στην λίστα των τοπ 5 διαδικτυακών καταστημάτων eFashion (προηγείται η Zalando, η Vente-Privee και η ASOS).
Στο παρελθόν σας είχα επίσης παρουσιάσει ένα διαδικτυακό κατάστημα της Yoox το Shoescribe.com , το οποίο αφυπνίζει εξαιρετικά τις γυναικείες αισθήσεις για πολυτελή υποδήματα. Ενώ σάς είχα αναφέρει ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι μοχλός ανάπτυξης του κλάδου πολυτελείας.
Σχετικά άρθρα:
- ASOS: Πωλήσεις 902 εκατ. ευρώ για την οικονομική χρήση 2012/2013
- Η εξέλιξη της στρατηγικής Ηλεκτρονικού Εμπορίου των κατασκευαστών επώνυμων προϊόντων
- Burberry: Το άριστο (πολυτελές) ηλεκτρονικό επιχειρείν
- Moda Operandi: «Πρόσβαση στην πασαρέλα» μέσω προπαραγγελίας
- Ψηφιακές αλχημείες: Amazon, Net-A-Porter
- Ψηφιακές αλχημείες: Foodpanda, Yoox.com
- Honest Commerce: Το «έντιμο» (ηλεκτρονικό) εμπόριο
- Luxury: Το ηλεκτρονικό εμπόριο μοχλός ανάπτυξης του κλάδου πολυτελείας
Categories: e-commerce, E-Fashion
Απάντηση