Η Vente Privee, η πρωτοπόρος του επιχειρηματικού μοντέλου των Live Shopping Clubs , δημοσιοποίησε χθες ενδιαφέροντα στοιχεία σχετικά με την εξέλιξη των πωλήσεών της. Σύμφωνα λοιπόν με την ίδια, οι πωλήσεις της για το 2013 ανήλθαν στα 1,6 δισ. ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση 23% σε σχέση με το 2012. Ενώ το μεγαλύτερο ποσοστό του τζίρου της (80%) προέρχεται από την αγορά της Γαλλίας. Επιπλέον, το 35% των εσόδων προήλθε από αγορές που πραγματοποιήθηκαν σε κινητές εφαρμογές (mobile app). Ενώ το ποσοστό κέρδους ανέρχεται στο 5% των πωλήσεων.
Η παραπάνω εταιρεία διοργάνωσε περί τα 10.100 events πωλήσεων το 2013 (αύξηση 65% σε σύγκριση με το 2012) και πούλησε συνολικά 70 εκατ. προϊόντα στην Ευρώπη. Ενώ καθημερινά αποστέλλει μεταξύ 50.000 και 150.000 δέματα. Επιπλέον, οι πωλήσεις ταξιδιωτικών υπηρεσιών μέσω της πλατφόρμας της Vente-Privee ανήλθαν στα 150 εκατ. ευρώ.
Αντίθετα στην αμερικανική αγορά διοργανώθηκαν 800 events πωλήσεων, ενώ ο τζίρος της σε αυτή ανήλθε στα 50 εκατ. δολάρια παρουσιάζοντας μια αύξηση της τάξεως του 100% σε σχέση με το 2012.
Σύμφωνα με τον ιδρυτής της Jacques-Antoine Granjon , οι πωλήσεις της για το 2014 θα ανέλθουν τουλάχιστον στα 1,84 δισ. ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση 15% σε σχέση με το 2013. Ενώ για το 2024, ο ίδιος προβλέπει ότι ο τζίρος αυτής θα φτάσει τα 8 δισ. ευρώ.
Πρόσφατα η Vente-Privee άλλαξε τη μετοχική της σύνθεση, ενώ λάνσαρε με το OneDay μια νέα μορφή πώλησης μέσω της οποία προσφέρει μια μοναδική προσφορά ανά μέρα.
Σχετικά άρθρα:
- Zulily και το μέλλον των Shopping Clubs
- Vente Privee: Πωλήσεις 1,6 δισ. ευρώ για το 2013
- Vente Privee: Πωλήσεις 1,3 δισ. ευρώ για το 2012
- Vipshop: Ο ανταγωνιστής της Vente Privee..μιλάει κινεζικά
- Ψηφιακές αλχημείες: Digitex, ShowroomPrive, Ωράριο Λιανεμπορίου
- Vente Privee: Πωλήσεις 1,1 δισ. ευρώ αυξημένες κατά 11%
- Shopping Clubs: Το παρόν και το μέλλον των Outlet 2.0
- 2012: Δέκα επιχειρηματικά μοντέλα που ενδιαφέρουν την ελληνική αγορά
Categories: e-commerce, Shopping Clubs
Απάντηση