Zalando: Αύξηση των καθαρών πωλήσεων κατά 52% για το 2013 στα 1,76 δισ. ευρώ

Η Zalando δημοσιοποίησε σήμερα το ύψος των καθαρών πωλήσεων της για το έτος 2013. Σύμφωνα με τα παραπάνω στοιχεία, η Zalando συνεχίζει την αναπτυξιακή της πορεία καθώς οι καθαρές πωλήσεις της ανήλθαν στα 1,76 δισ. ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση της τάξεως του 56% σε σχέση με το 2012. Ωστόσο, οι προβλέψεις της για το 2013 δεν επαληθεύτηκαν πλήρως.

Zalando-Sales-2010_2013-finΗ συνεχής, όμως, ανάπτυξή της στην ευρωπαϊκή αγορά επηρέασε αρνητικά το λειτουργικό αποτέλεσμα προ τόκων και φόρων (ΕΒΙΤ) του ομίλου.  Αυτό εμφάνισε ζημίες ύψους 118 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 83 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2012.

Στον αντίποδα, η Zalando διαθέτει επαρκή ρευστά διαθέσιμα ύψους 350 εκατ. ευρώ, ούτως ώστε να χρηματοδοτήσει της περαιτέρω ανάπτυξής της.

Η Zalando απαριθμεί πάνω από 13 εκατ. ενεργά μέλη και δραστηριοποιείται σε δεκαπέντε ευρωπαϊκές χώρες. Ενώ το μεγαλύτερο ποσοστό του τζίρου της (56,75%) προέρχεται από τις γερμανόφωνες αγορές (Γερμανία, Αυστρία, Ελβετία).

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Fashion, Ε-Shoes

Tags: , , ,

3 replies

  1. Τι πλατφόρμα χρησιμοποιηει άραγε η zalando γνωρίζουμε?

    Πολυ θα ήθελα επίσης να δω από την μεριά σας ενα άρθρο για τις δημοφιλέστερες πλατφόρμες στην ελλαδα και κατα ποσο παιζουν ρολο στην αναπτυξη του εκατοστoτε etailer

    • Νεκτάριε, όπως έχω γράψει παλαιότερα, η Zalando χρησιμοποιεί ιδόκτητο πληροφοριακό σύστημα ηλεκτρονικού εμπορίου. Η επωνυμία αυτού είναι ZEOS (Zalando E-Commerce Operation System) http://tech.zalando.com/platform/.
      Όσον αφορά το δεύτερο σχόλιο σου, οψόμεθα:)

    • Οι πλατφόρμες είναι ανάλογα , με τις απαιτησεις του καθε etailer, στην Ελλαδα υπάρχουν ετοιμες λυσεις λογω οτι οι ιδιοκτητες ειναι ασυμφορες για τα μικρα eshops λογω κοστους συντηρησης πολλων αλλων παραγοντων.
      Θεωρω πως τα περισσοτερα ελληνικα eshop στηνονται σε cs-cart, magento (αν και ειναι πολυ βαρυ συστημα) , opencart, shopify αξιοπιστες λυσεις
      βεβαια υπαρχουν και εταιριες που εχουν δικες τους πλατφορμες, vendd κ.α
      παντως προσωπικη αποψη η επιλογη πλατφορμας ειναι μια σημαντικη αποφαση και επιλογη για την επιτυχια του etailer και επίσης τον συνεργατη που θα επιλεξει.
      Τελος θα πρεπει να κατανοησει ο καθε ενδιαφερομενος etailer οτι το ηλεκτρονικο εμποριο ειναι ακριβο “σπορ” και δεν ισχυει η αποψη “δινω 500 ευρω φτιαχνω ενα eshop και με 100 adwords περιμενω να πετυχω”….
      Κυριε Ιντζειδη καταπληκτικο το blog σας .

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.