Η γαλλική iVentures Consulting αποτίμησε πρόσφατα μέσω του δείκτη της eShopper Index, τη συνολική βιωματική εμπειρία (customer journey) των πελατών 130 κορυφαίων ηλεκτρονικών καταστημάτων. Προς αυτό τον σκοπό, η παραπάνω συμβουλευτική εξέτασε εξονυχιστικά το συνολικό οικοσύστημα της αγοραστικής εμπειρίας των πελατών των παραπάνω eShops, αναλύοντας 250 διαφορετικά κριτήρια αξιολόγησης.
Σύμφωνα λοιπόν με αυτή, τα αριστεία στο Customer Journey ήτοι στη συνολική βιωματική εμπειρία των πελατών του Ηλεκτρονικού Εμπορίου κατέχει η γερμανική Zalando ενώ τη λίστα της πρώτης πεντάδας συμπληρώνουν η Zappos, η Amazon , η Net-A-Porter και η GAP.
Το εικονογράφημα της iVentures Consulting με την συνολική λίστα κατάταξης μπορείτε να δείτε εδώ. Ενώ εδώ μπορείτε να δείτε επίσης με τη μορφή εικονογραφήματος, τα βασικά αποτελέσματα της παραπάνω έρευνας.
Στο παρελθόν σας είχα αναλύσει το Customer Journey και τον χάρτη βελτίωσης της αγοραστικής εμπειρίας των πελατών.
Σχετικά άρθρα:
- Customer Journey και ο χάρτης βελτίωσης της αγοραστικής εμπειρίας των πελατών
- Zalando: Αύξηση των καθαρών πωλήσεων κατά 52% για το 2013 στα 1,76 δισ. ευρώ
- Zalando: Το υψηλό ποσοστό επιστροφών είναι μέρος του επιχειρηματικού μοντέλου μας
- Zalando: Χρηματοδοτούμε αποκλειστικά μόνο μετρήσιμες ενέργειες μάρκετινγκ
- Zalando και το νέο πληροφοριακό σύστημα αυτής ZEOS
Categories: e-commerce, Studies
Απάντηση