PowaTag: Το μελλοντικό «killer application» του κινητού επιχειρείν;

Μια νέα ενδιαφέρουσα κινητή εφαρμογή της αγγλικής Powa Technologies, το PowaTag, ίσως αποτελέσει το μελλοντικό «killer application» του κινητού επιχειρείν (mobile commerce).

PowaTagΤο PowaTag συνδυάζει για πρώτη φορά διάφορες γνωστές κινητές τεχνολογίες με μια νέα υπηρεσία αυτής της αναγνώρισης ήχου ενώ προσφέρει τη δυνατότητα διαδικασίας αγοράς με ένα μόνο κλικ, από τη φωτογράφιση ενός προϊόντος. Όπως αναφέρει η ίδια η εταιρεία, οι αγορές μέσω των κινητών συσκευών (Smartphones ή ταμπλετ) θα εκτελούνται σε λιγότερο από τρία δευτερόλεπτα. Ο πελάτης θα μπορεί να αγοράζει ένα αγαθό τόσο απευθείας από το φυσικό σημείο λιανικής πώλησης όσο και από μία διαφημιστική καταχώρηση σε ένα περιοδικό ή από μια υπαίθρια διαφήμιση καθώς και μέσω ενός τηλεοπτικού ή ραδιοφωνικού σποτ. Ενώ μέσω της τεχνολογίας PowaTag Beacons, οι λιανέμποροι θα μπορούν να τοποθετήσουν μικρά Beacons (σταθμούς μετάδοσης) στα καταστήματά τους, τα οποία θα επικοινωνούν με τις κινητές συσκευές των πελατών μέσω της τεχνολογίας Bluetooth. Μέσω αυτής, οι πελάτες θα μπορούν να λαμβάνουν εξατομικευμένες προσφορές ή κουπόνια.  

Αυτό που ενδιαφέρει ιδιαιτέρως του λιανέμπορους και τους κατασκευαστές των προϊόντων είναι το γεγονός ότι αυτοί συμμετέχουν στα έσοδα των αγορών μέσω της παραπάνω εφαρμογής. Έτσι παραδείγματος χάρη,  εάν ένας πελάτης αγοράσει ένα ρούχο το οποίο φωτογράφισε σε μια βιτρίνα από ένα κατάστημα, τότε η παραπάνω πώληση αποδίδεται μέσω γεωεντοπισμού (geolocation) και της τεχνολογίας της Powa στον συγκεκριμένο λιανέμπορο. Ενώ εάν η πώληση πραγματοποιηθεί μέσω μια καταχώρησης, τα έσοδα αποδίδονται στο Μέσο (π.χ. εκδότη). Σύμφωνα με το περιοδικό Forbes, η PowaTag εισπράττει για κάθε συναλλαγή μια προμήθεια της τάξεως του 10% (ελάχιστο 0,40 δολάρια).

Το πόσο ενδιαφέρον είναι το παραπάνω ψηφιακό πορτοφόλι κρίνεται από το ύψος των επενδυτικών κεφαλαίων αξίας 96,7 εκατ. δολάρια που έχει λάβει μέχρι στιγμής η παραπάνω εταιρεία, αλλά και από το κλείσιμο συμφωνιών συνεργασίας με πάνω από 240 επώνυμα brands, όπως Carrefour, Argos, Laura Ashley, Adidas, Burger King και Universal Music. Ενώ η εμπορική εκμετάλλευση αυτής της μυστικής τεχνολογίας θα λάβει χώρα τους επόμενες μήνες σε 14 χώρες.

Η παραπάνω εφαρμογή έχει όλα τα προσόντα να αναδιαμορφώσει τόσο την αγορά των ψηφιακών πληρωμών όσο και του κινητού επιχειρείν αλλά και γενικότερα του ηλεκτρονικού εμπορίου, καθώς ο ρόλος των μεσαζόντων, όπως της Amazon μάλλον θα επαναπροσδιοριστεί. Προϋπόθεση για την επιτυχία είναι η αποδοχή της ως μέσο πολυκαναλικής συναλλαγής από τους ίδιους τους πελάτες. Το εάν επιτευχθεί αυτό, θα το δείξει το άμεσο μέλλον!

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, M-Commerce, Multichannel Commerce, Trends

Tags: , , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.