Η PierreRiu λάνσαρε μια νέα πλατφόρμα πολυτελών ρούχων και αξεσουάρ στην ευρωπαϊκή αγορά. Αυτή προσφέρει πολυτελή ρουχισμό από 36 επώνυμους οίκους μόδας, ενώ οι χρήστες αυτής μπορούν να αγοράσουν αλλά και να μεταπωλήσουν τόσο καινούρια όσο και μεταχειρισμένα επώνυμα είδη design. Η παραπάνω πλατφόρμα διατίθεται σε τέσσερις γλώσσες (αγγλική, γερμανική, ιταλική και πολωνική) και δέχεται πανευρωπαϊκές παραγγελίες-προσφορές.
Την PierreRiu λειτουργεί η δανέζικη εταιρεία Dervin Trade K/S.
Σχετικά άρθρα:
- Luxury: Το ηλεκτρονικό εμπόριο μοχλός ανάπτυξης του κλάδου πολυτελείας
- YOOX: Αύξηση των καθαρών πωλήσεων για το 2013 στα 455,6 εκατ. ευρώ
- ASOS: Πωλήσεις 902 εκατ. ευρώ για την οικονομική χρήση 2012/2013
- Η εξέλιξη της στρατηγικής Ηλεκτρονικού Εμπορίου των κατασκευαστών επώνυμων προϊόντων
- Burberry: Το άριστο (πολυτελές) ηλεκτρονικό επιχειρείν
- Moda Operandi: «Πρόσβαση στην πασαρέλα» μέσω προπαραγγελίας
- Ψηφιακές αλχημείες: Amazon, Net-A-Porter
- Ψηφιακές αλχημείες: Foodpanda, Yoox.com
- Honest Commerce: Το «έντιμο» (ηλεκτρονικό) εμπόριο
Categories: e-commerce, E-Fashion
Απάντηση