Το νέο σχήμα ονομάζεται Dixons plc και σε αυτό οι δύο εταιρείες συμμετέχουν ισότιμα με ποσοστό 50%. Στόχος αυτού είναι να γίνει “ένας νέος έμπορας για τη νέα ψηφιακή εποχή”, ο οποίος πέρα τη λιανική πώληση ηλεκτρικών ειδών θα προσφέρει και ένα ευρύ φάσμα διασυνδεδεμένων λύσεων και υπηρεσιών τόσο για το σπίτι όσο και για καθ’ οδόν. Ενώ συγχρόνως θα καλύψει ένα ευρύ φάσμα από επιχειρηματικές δραστηρίοτητες και επιχειρηματικά μοντέλα.
Την πλήρη παρουσίαση του νέου σχήματος προς τους επενδυτές αυτής, μπορείτε να δείτε εδώ.
Αμφιβάλλω, πάντως, για το αν η παραπάνω συγχώνευση θα δημιουργήσει μια νέα Amazοn!