Η Amazon λάνσαρε για τους πελάτες του Kindle-Store το Short Reads, μια νέα τεχνική αναζήτησης βιβλίων στην καθοδηγούμενη πλοήγηση (Guided Navigation) της. Μέσω του παραπάνω νέου γνωρίσματος, ο πελάτης μπορεί να επιλέξει τα βιβλία με βάση τον χρόνο ανάγνωσης.
Το παραπάνω μάς δείχνει περίτεχνα ότι η Amazon επικεντρώνεται επίμονα σε ιδέες που λαμβάνουν υπόψη τους τις μεταβαλλόμενες καταναλωτικές συνήθειες των αναγνωστών.
Πρόσφατα είχα αναφερθεί στις τεχνικές αναζήτησης των ηλεκτρονικών καταστημάτων, οι οποίες διευκολύνουν τους χρήστες-πελάτες του Διαδικτύου στην αναζήτηση περιεχομένου και προϊόντων.
Σχετικά άρθρα:
- Κάνοντας “Αναζήτηση” στα ηλεκτρονικά καταστήματα*
- Η Amazon εξαγόρασε την Comixology
- Goodreads: Η ενσωμάτωση του στο Kindle, προσφέρει μια νέα «κοινωνική» διάσταση ανάγνωσης βιβλίων και κειμένων
- Amazon Source: Η Amazon δελεάζει τα βιβλιοπωλεία
- Amazon: Έναρξη της υπηρεσίας αυτοέκδοσης CreateSpace και στην Ευρώπη
- Symbolia: Το καινοτόμο εικονογραφημένο (διαδραστικό) μαγκαζίνο με την μορφή ντοκιμαντέρ
- E-Book: Η ηλεκτρονική αναγέννηση του βιβλίου
- Ε-Book: Αύξηση 200% στην ευρωπαϊκή αγορά των ebooks για το 2012
- Συμμαχία: Οι (γερμανικές) αλυσίδες βιβλιοπωλείων επιτίθενται στην Amazon
Categories: E-Book, e-commerce
Απάντηση