Η Alibaba ξεκινά στην Αμερική τη λειτουργία μιας πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου

Ο όμιλος Alibaba, ο κινεζικός γίγας που ήδη έχει γίνει ο βασιλιάς του παγκόσμιου e-commerce, ξεκινά σύντομα στις Η.Π.Α. τη λειτουργία μιας πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου με την επωνυμία 11main.com.

11mainΗ παραπάνω πλατφόρμα θα απεικονίζει έναν εικονικό κεντρικό εμπορικό  δρόμο με 1.000 – 2.000 χιλιάδες καταστήματα και μπουτίκ. Σύμφωνα με το InternetRetailer, η Alibaba θα χρεώνει τους συνεργάτες-προμηθευτές της για την τοποθέτηση των κωδικών προϊόντων τους με ένα μηνιαίο ποσό 5 cents ανά κωδικό, ενώ θα καρπώνεται και μια προμήθεια της τάξεως του 3,5%, με ανώτατο όριο τα 50 ευρώ.

Αν συγκρίνουμε τις παραπάνω χρεώσεις με τις αντίστοιχες της Amazon ή της eBay, τότε δεν είναι καθόλου δύσκολο να κατανοήσουμε ότι η απειλή της Alibaba δεν είναι θεωρητική, αλλά πραγματική, έτοιμη να ταρακουνήσει τα επιχειρηματικά μοντέλα των αμερικανικών ανταγωνιστών της.

Αυτό που επίσης πρέπει να γίνει κατανοητό είναι το γεγονός ότι η Alibaba κατέχει μια αποκλειστική τεράστια βάση δεδομένων, με πλήθος εμπορικών συναλλαγών που διεκπεραιώνονται στην Κίνα, τον παγκόσμιο πάγκο εργασίας. Ως εκ τούτου, η δομημένη γνώση της για την παγκόσμια (τωρινή και μελλοντική) αποδοτικότητα των διαφόρων επιχειρήσεων (εμπορικών ή κατασκευαστικών) είναι άριστη. Η Alibaba, λοιπόν, μάλλον θα επενδύσει έξυπνα τα χρήματα που θα λάβει από την δημόσια εγγραφή της, καθώς κατέχει μια μοναδική χρυσή πηγή γνώσης.

Υπενθυμίζω ότι η Alibaba μπαίνει σύντομα στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης ενώ αποτιμάται στα 168 δισ. δολάρια.

Σχετικά άρθρα:

 



Categories: e-commerce, Internationalization

Tags: , , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.