Μeh: Ο ιδρυτής της Woot! επανέρχεται και πάλι με αυθεντικό Live Shopping

Πρόσφατα, ο ιδρυτής της Woot!, Matt Rutledge, ο οποίος είναι ο πρωτοστάτης των sites προσφορών που προσφέρουν ένα Deal την μέρα, ανακοίνωσε ότι θα λανσάρει και πάλι ένα αυθεντικό Live Shopping Site.

Μετά τη λήξη της ρήτρας μη ανταγωνισμού (υπενθυμίζω ότι το 2010 η Woot! εξαγοράστηκε από την Amazon), ο ίδιος γνωστοποίησε μέσω μια ζουρλής καμπάνιας στην Kickstarter, την νέα επιχειρηματική του δραστηριότητα meh.com.

mehΗ meh.cοm, λοιπόν, εστιάζει το ενδιαφέρον της μονάχα σε μια προσφορά την μέρα, όπως περίτεχνα εφήρμοζε παλαιότερα και η Woot!, ενώ έχει εμπλουτίσει το περιεχόμενο της με πληθώρα χιουμοριστικών στατιστικών στοιχείων και ερωτηματολογίων. Παράλληλα, η ίδια δεν θα τρέχει ούτε καμπάνιες newsletters και email, αλλά και ούτε καμπάνιες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Στον αντίποδα, η Woot από τότε που εξαγοράστηκε από την Amazon, μετετράπηκε σε μία πλατφόρμα στοκ της Amazon.

Η meh.cοm είναι ένα από τα πειράματα επιχειρηματικών μοντέλων της Mediocre Laboratories, τα οποία εδώ και ένα χρόνο αναπτύσσει ο Matt Rutledge και οι συνεργάτες του.

Πρόσφατα είχα αναφερθεί στη σχετικότητα των προσφορών και τη παγίδα προσέγγισης πολλαπλών κοινών-στόχος.

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:Business Models, e-commerce, Live Shopping

Ετικέτες: , , , , ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Αρέσει σε %d bloggers: