Πρόσφατα, ο ιδρυτής της Woot!, Matt Rutledge, ο οποίος είναι ο πρωτοστάτης των sites προσφορών που προσφέρουν ένα Deal την μέρα, ανακοίνωσε ότι θα λανσάρει και πάλι ένα αυθεντικό Live Shopping Site.
Μετά τη λήξη της ρήτρας μη ανταγωνισμού (υπενθυμίζω ότι το 2010 η Woot! εξαγοράστηκε από την Amazon), ο ίδιος γνωστοποίησε μέσω μια ζουρλής καμπάνιας στην Kickstarter, την νέα επιχειρηματική του δραστηριότητα meh.com.
Η meh.cοm, λοιπόν, εστιάζει το ενδιαφέρον της μονάχα σε μια προσφορά την μέρα, όπως περίτεχνα εφήρμοζε παλαιότερα και η Woot!, ενώ έχει εμπλουτίσει το περιεχόμενο της με πληθώρα χιουμοριστικών στατιστικών στοιχείων και ερωτηματολογίων. Παράλληλα, η ίδια δεν θα τρέχει ούτε καμπάνιες newsletters και email, αλλά και ούτε καμπάνιες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Στον αντίποδα, η Woot από τότε που εξαγοράστηκε από την Amazon, μετετράπηκε σε μία πλατφόρμα στοκ της Amazon.
Η meh.cοm είναι ένα από τα πειράματα επιχειρηματικών μοντέλων της Mediocre Laboratories, τα οποία εδώ και ένα χρόνο αναπτύσσει ο Matt Rutledge και οι συνεργάτες του.
Πρόσφατα είχα αναφερθεί στη σχετικότητα των προσφορών και τη παγίδα προσέγγισης πολλαπλών κοινών-στόχος.
Σχετικά άρθρα:
- Η σχετικότητα και η παγίδα της προσέγγισης πολλαπλών κοινών-στόχος
- Έκρηξη στα νέα επιχειρηματικά μοντέλα του Ηλεκτρονικού Εμπορίου
- Ηλεκτρονικό Εμπόριο: Στρατηγικές δυναμικής διαφοροποίησης
- Συναισθηματοποίηση: Το ντοπάρισμα του Ηλεκτρονικού Εμπορίου*
- Ενεργοποίηση πελατών στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο μέσω του gamification*
- 2012: Δέκα επιχειρηματικά μοντέλα που ενδιαφέρουν την ελληνική αγορά
Categories: Business Models, e-commerce, Live Shopping
Απάντηση