Όπως είχα αναφέρει στο παρελθόν, η Amazon σκοπεύει να φέρει την επανάσταση στις παραδόσεις των εμπορευμάτων προς τους πελάτες της, με την επίτευξη της άμεσης παράδοσης (Fast Delivery), ακόμα και τις Κυριακές. Στα πλαίσια των παραπάνω, ξεκίνησε και η λειτουργία των πρώτων κέντρων διαλογής της.
Η Amazοn μέσω των παραπάνω θέλει να αυξήσει τον ελέγχο της εφοδιαστικής αλυσίδας, μέχρι και στο «τελευταίο μίλι» ήτοι το τελευταίο σκέλος του «ταξιδιού παράδοσης» ενός πακέτου, πριν να φτάσει στο κατώφλι των καταναλωτών. Ενώ μέχρι τα τέλη του έτους, η ίδια θα στήσει δεκαπέντε κέντρα διαλογής στις Η.Π.Α.
Στον αντίποδα, οι έλληνες λιανέμποροι και όχι μόνο «ψάχνονται» ακόμα για τις Κυριακές!
Σχετικά άρθρα:
- Η Amazon και οι φιλοδοξίες της στις υπηρεσίες ταχυμεταφορών
- Amazon: Prime Pantry – Η νέα υπηρεσία παράδοσης μη ευπαθή προϊόντων
- Click & Collect: Ποιος θα είναι ο κερδισμένος των νέων φυσικών σημείων παράδοσης
- Το ηλεκτρονικό εμπόριο και οι επιπτώσεις του στα εμπορικά κέντρα
Categories: e-commerce, Logistics
Απάντηση