Wayfair: Ετοιμάζει την είσοδό της στο χρηματιστήριο

Η Wayfair, ο μεγαλύτερος διαδικτυακός έμπορας επίπλων και οικιακών ειδών στις Η.Π.Α. κατάθεσε πρόσφατα στην αμερικανική Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς τα προκαταρκτικά έγγραφα, ξεκινώντας έτσι τη διαδικασία εισόδου της στο χρηματιστήριο.

Σύμφωνα με τα παραπάνω έγγραφα της, οι πωλήσεις για το 2013 ανήλθαν στα 916 εκατ. δολάρια, εμφανίζοντας μια αύξηση της τάξης του 52 τοις εκατό σε σχέση με το 2012. Η συνεχής, όμως, αύξηση των διαφημιστικών δαπανών επηρέασε αρνητικά το λειτουργικό αποτέλεσμα προ τόκων και φόρων (ΕΒΙΤ) της εταιρείας. Αυτό εμφάνισε καθαρές ζημιές ύψους 15,5 εκατ. δολαρίων.

Wayfair-revenues-2002_2013Να υπενθυμίσω ότι μέχρι το καλοκαίρι του 2011 η Wayfair λειτουργούσε πάνω από 200 διάφορα ανώνυμα ηλεκτρονικά καταστήματα με την επωνυμία CSN Stores. Ενώ μέσω μίας ολοκληρωτικής μεταμόρφωσης, η Wayfair επικεντρώθηκε σε πέντε επώνυμες μάρκες  τη Wayfair.com, την Allmodern.com , την dwellstudio.com, την Βirchlane.com και τo Shopping Club με την επωνυμία Jossandmain.com.

wayfair_files-for-IPOΗ Wayfair έχει λάβει επενδυτικά κεφάλαια υψηλού επιχειρηματικού κινδύνου ύψους 358 εκατ. δολαρίων, ενώ το αμερικανικό περιοδικό Forbes την αποτιμά στα 2 δισ. δολάρια.

Μετά την επιτυχή είσοδο της Zulily και της  AO.com στο χρηματιστήριο, παρατηρείται έντονο ενδιαφέρον και άλλων εταιρειών του Ηλεκτρονικού Εμπορίου να αντλήσουν κεφαλαία μέσω του χρηματιστηρίου όπως αυτής του γαλλικού διαδικτυακού εμπόρου επίπλων Vente-Unique.

Η Vente-Unique εμφάνισε για το 2013 πωλήσεις ύψους 50,9 εκατ. ευρώ (αρχείο PDF) ενώ αυτή ανήκει στον όμιλο CAFOM όπως και η αγγλική Habitat.

Την αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου επίπλων και οικιακών ειδών ανέπτυξα εκτενέστερα σε παλαιότερο άρθρο μου, μιας ενδιαφέρουσας αγοράς που θέλει τον μάστορά της.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Furniture

Tags: , , , , , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: