Το γνωστό διαδικτυακό πολυτελές brand Net-a-Porter ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις του για το έτος 2013 ανήλθαν στις 533 εκατ. αγγλικές λίρες παρουσιάζοντας αύξηση 23% σε σχέση με το 2012. Ενώ τα αποτελέσματα προ φόρων παρουσίασαν ζημίες ύψους 10 εκατ. αγγλικών λιρών, βελτιωμένα κατά 4% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.
Με βάση τα αποτελέσματα των πωλήσεων, η Net-a-Porter, θυγατρική του ελβετικού ομίλου πολυτελών brands Richemont κατέχει την πρώτη θέση των κορυφαίων διαδικτυακών καταστημάτων πολυτελών ρούχων και αξεσουάρ (στη δεύτερη θέση ακολουθεί η ιταλική Yoox – η Amazon της μόδας).
Πέραν του γυναικείου Net-a-Porter, η ίδια λειτουργεί επίσης το ανδρικό Mr Porter καθώς και το εκπτωτικό site πολυτελών αγαθών The Outnet. Επιπλέον, φέτος τον Φεβρουάριο λάνσαρε το (συνδρομητικό) διμηνιαίο περιοδικό της PORTER ενώ πέρσι είχε λανσάρει την εφαρμογή της social commerce για κινητές συσκευές THE NETBOOK.
Ενώ ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι η Net-a-Porter ακολουθεί όπως και η Yoox (Fashion goes Tech) μία νέα στρατηγική, αυτή της μετάβασης της από εμπορική εταιρεία σε τεχνολογική εταιρεία.
Στον αντίποδα, η γερμανική mytheresa μάλλον θα περάσει στα χέρια της αμερικανικής αλυσίδας Neiman Marcus.
Πρόσφατα η συμβουλευτική McKinsey παρουσίασε τις κυριότερες πόλεις για αγορές πολυτελή ρουχισμού (The glittering power of cities for luxury growth). Ενώ στο παρελθόν σάς είχα αναφέρει ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι ο μοχλός ανάπτυξης του κλάδου πολυτελείας.
Σχετικά άρθρα:
- Η Net-a-Porter και η Temperly London κάνουν χρήση του In-Video Shopping
- YOOX: Αύξηση των καθαρών πωλήσεων για το 2013 στα 455,6 εκατ. ευρώ
- Burberry: Το άριστο (πολυτελές) ηλεκτρονικό επιχειρείν
- Ψηφιακές Αλχημείες: Amazon, Net-A-Porter
- mytheresa: Πωλήσεις πολυτελών ρούχων αξίας 44 εκατ. ευρώ για το 2012
- Luxury: Το ηλεκτρονικό εμπόριο μοχλός ανάπτυξης του κλάδου πολυτελείας
Categories: e-commerce, E-Fashion
Απάντηση