Η αμερικανική Houzz είναι μια εταιρεία η οποία, μαζί με τη Wayfair, έχει θέσει ως στόχο της την αναδιαμόρφωση της αγοράς επίπλου και οικιακών ειδών. Η ίδια ανακοίνωσε πρόσφατα την είσπραξη επενδυτικών κεφαλαίων υψηλού επιχειρηματικού κινδύνου ύψους 165 εκατ. δολαρίων, ενώ η Forbes την αποτιμά στα 2 δισ. δολάρια.
Η παραπάνω αμερικανική νεοφυής επιχείρηση ιδρύθηκε το 2009. Σήμερα είναι η μεγαλύτερη δυναμική κοινότητα ανακαίνισης και σχεδιασμού κατοικιών, στην οποία πάνω από 500 χιλιάδες αρχιτέκτονες – σχεδιαστές – κατασκευαστές εκθέτουν τα έργα τους ενώ πάνω από 20 εκατ. ιδιοκτήτες κατοικιών εμπνέονται από τις πάνω από 4 εκατ. υψηλής ποιότητας φωτογραφίες τους. Ενώ εκτός από την αγορά των Η.Π.Α., η εταιρεία δραστηριοποιείται στις αγορές της Μ. Βρετανίας, της Γαλλίας, της Αυστραλίας και της Γερμανίας.
Εξαιρετικό ενδιαφέρον προκαλεί το γεγονός ότι η αμερικανική Houzz λάνσαρε πρόσφατα και μία πλατφόρμα επίπλων και οικιακών ειδών (στις Η.Π.Α. αρχικώς) με πάνω από ένα εκατ. κωδικούς. Από αυτή, καρπώνεται μία προμήθεια της τάξεως του 15% από τις πωλήσεις των παραπάνω κωδικών.
Το παράδειγμα της Houzz επιβεβαιώνει περίτεχνα πως η εξειδίκευση δηλαδή η ανάπτυξη επιχειρηματικών μοντέλων, που απευθύνονται σε στοχευόμενο κοινό – κοινότητα και ο προσανατολισμός στις επιθυμίες και στις ανάγκες των «ομοιογενών» πελατών αποτελούν κριτήρια επιτυχίας στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
Σχετικά άρθρα:
- Wayfair: Άντλησε 319 εκατ. δολάρια μέσω της δημόσιας εγγραφής της
- Η σχετικότητα και η παγίδα της προσέγγισης πολλαπλών κοινών-στόχος
- Wayfair: Αναπτυξιακή πορεία μέσω ολοκληρωτικής μεταμόρφωσης
- One Kings Lane: Είσπραξη 112 εκατ. δολαρίων από επενδυτικά κεφάλαια
- e-πιπλα: Η δυναμική μιας αγοράς που θέλει τον μάστορά της
Categories: Business Models, e-commerce, E-Furniture
Χαίρεται,
με ποιον τροπο βγάζει χρήματα η Houzz?Aπο οτι ξέρω οι επαγγελματιες δεν εχουν συνδρομή.
Ευχαριστώ
Καλημέρα @Σωκράτη, πέραν του ηλεκτρονικού καταστήματος, η Houzz έχει δύο ακόμα πηγές εσόδων: α) Brand advertising για τοπικής και εθνικής εμβέλειας πελατών (Designers, Κατασκευαστές και Αρχιτέκτονες) και β) Houzz Pro+ ένα premium συνδρομητικό εργαλείο μάρκετινγκ για στοχευμένες ενέργειες τοπικής εμβέλειας.
Ευχαριστώ πολύ για τις πολύτιμες πληροφορίες.