Wayfair και η στρατηγική της για την κατάκτηση της αγοράς επίπλου

Η Wayfair, ο μεγαλύτερος διαδικτυακός έμπορας επίπλων και οικιακών ειδών στις Η.Π.Α. που πρόσφατα άντλησε 319 εκατ. δολάρια μέσω της δημόσιας εγγραφής της, παρουσίασε για πρώτη φορά τη στρατηγική της (αρχείο PDF).

wayfair_missionΤο κοινό-στόχος της είναι το γυναικείο φύλο (ηλικίας 35 – 65 ετών), με ετήσιο οικογενειακό εισόδημα τα 60.000 – 175.000 δολάρια.

wayfair_target-groupΕνώ ιδιαίτερα ενδιαφέρον στοιχείο της Wayfair είναι τόσο η αναπτυξιακή πορεία των πελατών της όσο και η εξέλιξη των αντίστοιχων επαναγορών. Υπενθυμίζω ότι τα παραπάνω επιτεύχθηκαν μέσω μιας ολοκληρωτικής μεταμόρφωσης.

Wayfair_scale-drivesΕνώ η αύξηση των διαφημιστικών δαπανών συνέβαλαν στην αύξηση των εσόδων ανά πελάτη.

wayfair_investment-in-adverwayfair_customer-economicsΓια το 2ο14, η Wayfair εκτιμά ότι οι καθαρές πωλήσεις της θα ανέλθουν στα 1,2 δισ. δολάρια έναντι 916 εκατ. δολαρίων το 2013 (αύξηση 32%).

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Furniture

Tags:

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: