Έρευνα αγοραστικής συμπεριφοράς: Οι fashionistas διστάζουν περισσότερο στις online αγορές τους

Στο παρελθόν, σας είχα εξηγήσει την έννοια της βιωματικής εμπειρίας (Customer Journey). Ενώ πόσο διαφορετική είναι η αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών σε διάφορους βασικούς κλάδους του ηλεκτρονικού εμπορίου καταδεικνύει η άκρως ενδιαφέρουσα έρευνα της γερμανικής IntelliAd. Η θυγατρική της DHL ανέλυσε από την 1η Σεπτεμβρίου 2014 έως τις 31 Οκτωβρίου 2014 περίπου 275.000 διαδικτυακές αγορές από τους κλάδους της μόδας, της ομορφιάς, των ταξιδιών και των επίπλων.

intelliAd_infografik_fashio

Οι fashionistas διστάζουν περισσότερο στις online αγορές τους. Μέσος χρόνος απόφασης αγορών Πηγή: IntelliAd

Σύμφωνα, λοιπόν, με την παραπάνω ανάλυση της βιωματικής εμπειρίας των χρηστών των παραπάνω αγορών, οι διαδικτυακοί έμποροι ειδών προϊόντων μόδας, θα πρέπει να είναι εφοδιασμένοι με μεγάλη υπομονή. Και αυτό, καθώς κατά μέσο όρο, από την πρώτη επαφή με ένα συγκεκριμένο αγαθό μέχρι την αγορά του, διαμεσολαβούν 195 ώρες. Ειδικότερα, η απόφαση για αγορά σε διάστημα μόνο μιας μέρας λαμβάνεται μονάχα από τους μισούς αγοραστές ειδών μόδας. Ενώ μόνο το 28% των αγοραστών μόδας βρίσκουν και αγοράζουν μέσα σε μία ώρα αυτό που ψάχνουν. Επιπλέον το 21% πραγματοποιούν τις αγορές τους σε διάστημα μίας μέρας. Περίπου τα 2/3 των αγοραστών μόδας βρίσκουν αυτό που αναζητούν μέσα σε μία εβδομάδα. Ωστόσο ένα 38% περιμένει μέχρι και τέσσερεις εβδομάδες μέχρι να λάβει την απόφαση του για αγορά.

Ένα επίσης ενδιαφέρον στοιχείο της παραπάνω έρευνας είναι ότι η Κυριακή και η Δευτέρα είναι οι κυριότερες μέρες κατά τις οποίες οι καταναλωτές ενημερώνονται, ενώ την Τετάρτη και την Πέμπτη ολοκληρώνονται δυσανάλογα πολλές αποφάσεις αγοράς.

Σχετικά με τους τρεις υπόλοιπους κλάδους, το 61% των αγοραστών του κλάδου ομορφιάς πραγματοποιεί τις αγορές του σε διάστημα μίας ώρας (κατά μέσο όρο διαμεσολαβούν 54 ώρες από την πρώτη επαφή μέχρι την αγορά τους), ενώ το αντίστοιχο κατά μέσο όρο διάστημα για αγορές ταξιδιών ανέρχεται στις 139 ώρες. Ενώ για την αγορά επίπλων, διαμεσολαβούν κατά μέσο όρο περίπου 90 ώρες.

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:e-commerce, Studies

Ετικέτες: , , ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: