H Ricardο, η οποία στις αρχές του 2014 είχε αποχωρήσει από την ελληνική αγορά, πέρασε έναντι 240 εκατ. ελβετικών φράγκων στα χέρια του ελβετικού Ομίλου ΜΜΕ Tamedia. Μέσω της παραπάνω εξαγοράς, ο προκάτοχος αυτής, ο νοτιοαφρικανικός Όμιλος Naspers μεταβιβάζει όλο το χαρτοφυλάκιο της Ricardο στη Tamedia. Στο χαρτοφυλάκιο της Ricardο περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων η πλατφόρμα μικρών αγγελιών OLX και οι πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου ricardoshops.ch και Autoricardo.
Η Ricardο απαριθμεί πάνω από 2,3 εκατ. μέλη ενώ ο τζίρος της για το 2014 ανήλθε στα 40 εκατ. ελβετικά φράγκα.
Με την παραπάνω στρατηγική κίνηση, η Tamedia ενισχύει περαιτέρω το χαρτοφυλάκιο της Ηλεκτρονικού Εμπορίου. Σε αυτό περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων η FashionFriends, η Jobs.ch, η Doodle, η Homegate και η Trendsales.
Σχετικά άρθρα:
- Πάει προς πώληση η Ricardο;
- Naspers: Στρατηγική επιλογή η αποχώρηση της Ricardo από την ελληνική αγορά
- Ψηφιακές αλχημείες: Macy’s, Walmart, Ricardo.gr
Categories: e-commerce
Απάντηση