Vipshop: Ο βασιλιάς των Shopping Clubs έκανε καθαρές πωλήσεις συνολικού ύψους 3,77 δισ. δολάρια το 2014

Όπως είχα αναφέρει στο παρελθόν,  ο μεγαλύτερος ανταγωνιστής των Vente-Privee,  Zuliy, Gilt, RueLala, Brands4friends και Zalando Lounge δεν έρχεται από την Ευρώπη και την Αμερική αλλά από την Ασία.  Ο βασιλιάς των Shopping Clubs, η κινεζική Vipshop δημοσίευσε πρόσφατα τα οικονομικά αποτελέσματα για το έτος 2014. Σύμφωνα λοιπόν με τα παραπάνω στοιχεία, οι καθαρές πωλήσεις της Vipshop ανήλθαν στα 3,77 δισ. δολάρια παρουσιάζοντας αύξηση 122,4% σε σχέση με το 2013.

Vipshop-Revenues-2010_2014Η συγκεκριμένη αύξηση οφείλεται κατά κύριο λόγο τόσο στην αύξηση κατά 150,4% των ενεργών πελατών της (από 9,4 εκατ. το 2013 σε 23,6 εκατ. πελάτες το 2014) όσο και στην αύξηση κατά 118,3% των συνολικών παραγγελιών της (από 49,2 εκατ. το 2013 σε 107,3 εκατ. παραγγελίες το 2014). Ενώ το μεικτό περιθώριο κέρδους βελτιώθηκε, φτάνοντας το 24,9% από το 24,0% το 2013. Αντίστοιχα, το καθαρό περιθώριο κέρδους αυξήθηκε από 3,1% το 2013 στο 3,6%.

Το πόσο ενδιαφέρον είναι η κινεζική αγορά του ηλεκτρονικού επιχειρείν και ειδικότερα αυτή των εκπτωτικών αγορών, τα δείχνουν τα νούμερα της παρακάτω παρουσίασης της Vipshop.

Vipshop_Chinas-huge-market-Ένα επίσης ενδιαφέρον στοιχείο της Vipshop είναι τόσο η αναπτυξιακή πορεία των τακτικών πελατών της όσο και η εξέλιξη των αντίστοιχων επαναγορών.

Vipshop-Highly-engaged-and-Ενώ από ότι φαίνεται, το επιχειρηματικό μοντέλο της Vipshop είναι πιο κατάλληλο για το κινητό επιχειρείν από τα αντίστοιχα των ανταγωνιστών της. Σύμφωνα με την ίδια, το 66% της συνολικής ακαθάριστης αξίας των εμπορευμάτων (Gross Merchandise Value) διεκπεραιώθηκε μέσω των κινητών συσκευών.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, Shopping Clubs

Tags: ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

%d