Όπως είχα αναφέρει στο παρελθόν, ο μεγαλύτερος ανταγωνιστής των Vente-Privee, Zuliy, Gilt, RueLala, Brands4friends και Zalando Lounge δεν έρχεται από την Ευρώπη και την Αμερική αλλά από την Ασία. Ο βασιλιάς των Shopping Clubs, η κινεζική Vipshop δημοσίευσε πρόσφατα τα οικονομικά αποτελέσματα για το έτος 2014. Σύμφωνα λοιπόν με τα παραπάνω στοιχεία, οι καθαρές πωλήσεις της Vipshop ανήλθαν στα 3,77 δισ. δολάρια παρουσιάζοντας αύξηση 122,4% σε σχέση με το 2013.
Η συγκεκριμένη αύξηση οφείλεται κατά κύριο λόγο τόσο στην αύξηση κατά 150,4% των ενεργών πελατών της (από 9,4 εκατ. το 2013 σε 23,6 εκατ. πελάτες το 2014) όσο και στην αύξηση κατά 118,3% των συνολικών παραγγελιών της (από 49,2 εκατ. το 2013 σε 107,3 εκατ. παραγγελίες το 2014). Ενώ το μεικτό περιθώριο κέρδους βελτιώθηκε, φτάνοντας το 24,9% από το 24,0% το 2013. Αντίστοιχα, το καθαρό περιθώριο κέρδους αυξήθηκε από 3,1% το 2013 στο 3,6%.
Το πόσο ενδιαφέρον είναι η κινεζική αγορά του ηλεκτρονικού επιχειρείν και ειδικότερα αυτή των εκπτωτικών αγορών, τα δείχνουν τα νούμερα της παρακάτω παρουσίασης της Vipshop.
Ένα επίσης ενδιαφέρον στοιχείο της Vipshop είναι τόσο η αναπτυξιακή πορεία των τακτικών πελατών της όσο και η εξέλιξη των αντίστοιχων επαναγορών.
Ενώ από ότι φαίνεται, το επιχειρηματικό μοντέλο της Vipshop είναι πιο κατάλληλο για το κινητό επιχειρείν από τα αντίστοιχα των ανταγωνιστών της. Σύμφωνα με την ίδια, το 66% της συνολικής ακαθάριστης αξίας των εμπορευμάτων (Gross Merchandise Value) διεκπεραιώθηκε μέσω των κινητών συσκευών.
Σχετικά άρθρα:
- Vipshop: Αύξηση των καθαρών εσόδων κατά 145,1% στα 1,7 δισ. δολάρια
- Vipshop: Ο ανταγωνιστής της Vente Privee..μιλάει κινεζικά
- Shopping Clubs: Το παρόν και το μέλλον των Outlet 2.0
- 2012: Δέκα επιχειρηματικά μοντέλα που ενδιαφέρουν την ελληνική αγορά
Categories: e-commerce, Shopping Clubs
Απάντηση