Η γαλλική Showroomprive, η οποία κατέχει με καθαρές πωλήσεις ύψους 350 εκατ. για το 2014 τη δεύτερη θέση των κορυφαίων Shopping Club στην Ευρώπη (μετά την επίσης γαλλική Vente-Privee), επεκτείνεται σε 167 χώρες μεταξύ αυτών και στην Ελλάδα.
Η σελίδα λειτουργεί στην αγγλική γλώσσα, ενώ τα έξοδα αποστολής προς την Ελλάδα ανέρχονται (για normal προϊόντα – όχι υπέρβαρων δεμάτων) στα 8,00 – 12,40 ευρώ.
Στο παρελθόν είχα επισημάνει ότι μέσω του διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου δεν υφίσταται μηχανισμός προστασίας της εγχώριας αγοράς.
Για να δούμε, λοιπόν, ποια νέα στρατηγική θα ακολουθήσουν η Brandsgalaxy, η GoldenBrands και η MelinaMay καθώς η είσοδος της Showroomprive στην ελληνική αγορά, θα επιδεινώσει ακόμη περισσότερο την οικονομική κατάσταση αυτών.
Σχετικά άρθρα:
- Vente-Privee: Χαμηλότερες των εκτιμήσεων οι πωλήσεις της για το 2014
- Η σχετικότητα και η παγίδα της προσέγγισης πολλαπλών κοινών-στόχος
- Zulily και το μέλλον των Shopping Clubs
- Shopping Clubs: Το παρόν και το μέλλον των Outlet 2.0
- E-Commerce Forum 2020: H brandsGalaxy και η MelinaMay στο πάνελ Shopping Club
Categories: e-commerce, Shopping Clubs
Απάντηση