Γερμανία: Στα 41,9 δισ. ευρώ οι ηλεκτρονικές αγορές προϊόντων B2C για το 2014

Σύμφωνα με την ετήσια έρευνα της Ομοσπονδιακής Ένωσης για το εξ Αποστάσεως Εμπόριο και το Ηλεκτρονικό Εμπόριο (bevh), ο τζίρος των ηλεκτρονικών αγορών προϊόντων B2C (επιχείρηση προς καταναλωτή) στη Γερμανία άγγιξε τα 41,9 δισεκατομμύρια ευρώ το 2014, εμφανίζοντας αύξηση κατά 7% σε σύγκριση με τον προηγούμενο χρόνο (39,1 δισεκατομμύρια ευρώ). Όσον αφορά τις πωλήσεις ψηφιακών αγαθών και υπηρεσιών όπως π.χ. αεροπορικά εισιτήρια, ταξίδια, εισιτήρια για εκδηλώσεις και μέσα μαζικής μεταφοράς, αυτές ανήλθαν στα 9,4 δισ. ευρώ. Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω, τότε ο συνολικός τζίρος των διαδικτυακών πωλήσεων στη Γερμανία για το 2014 ανήλθε στα 51,2 δισ. ευρώ.

Ecommerce_Germany_2011-2014Ο παραπάνω τζίρος των διαδικτυακών πωλήσεων προϊόντων αντιπροσωπεύει περίπου το 85% των συνολικών εξ αποστάσεως πωλήσεων, το ύψος των οποίων για το 2014 ανήλθε στα 60 δισ. ευρώ. Οι δε συνολικές πωλήσεις του εξ αποστάσεως εμπορίου αντιπροσωπεύουν το 11,1% του συνολικού τζίρου του λιανεμπορίου.

Σύμφωνα με την παραπάνω ένωση, στον παραπάνω τζίρο των διαδικτυακών πωλήσεων προϊόντων συνέβαλαν πρωτίστως οι διαδικτυακές πλατφόρμες όπως π.χ. της Amazon και της eBay με συνολικές πωλήσεις ύψους 23,5 δισ. ευρώ, οι πολυκαναλικοί έμποροι ήτοι οι εταιρείες καταλόγων, τα φαρμακεία, οι παραδοσιακοί έμποροι και οι εταιρείες Teleshopping, οι οποίοι δραστηριοποιούνται τόσο στο διαδίκτυο όσο και στις εξ αποστάσεως πωλήσεων, με συνολικές πωλήσεις ύψους 11 δισ. ευρώ και τέλος οι αποκλειστικά διαδικτυακοί παίκτες (Online Pure Player) πραγματοποιώντας συνολικές πωλήσεις ύψους 5,6 δισ. ευρώ.

Ο μεγαλύτερος τζίρος των διαδραστικών πωλήσεων μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου προέρχεται από την κατηγορία του ρουχισμού με συνολικές πωλήσεις ύψους 8,49 δισ. ευρώ. Στη δεύτερη θέση βρίσκεται η κατηγορία των ηλεκτρονικών μέσων ψυχαγωγίας και ηλεκτρονικών συσκευών με συνολικές πωλήσεις ύψους 4,62 δισ. ευρώ. Στη συνέχεια, τη τρίτη θέση κατέχει η κατηγορία των βιβλίων με συνολικές πωλήσεις ύψους 3,76 δισ. ευρώ.

Γερμανία_Διαδικτυακές πωλήσεις ανα κατηγορία προιοντων 2013 -2014Η κατηγορία των υποδημάτων παραμένει στην τέταρτη θέση κατάταξης με συνολικές πωλήσεις ύψους 2,85 δισ. ευρώ.  Ενώ οι κατηγορίες με την μεγαλύτερη ανάπτυξη το 2014 είναι οι πωλήσεις υπολογιστών και εξαρτημάτων αλλά και οι πωλήσεις των επίπλων και των ειδών διακόσμησης.

Η bevh εκτιμά ότι το 2015 ο τζίρος των ηλεκτρονικών αγορών προϊόντων B2C (επιχείρηση προς καταναλωτή) στη Γερμανία θα ανέλθει στα 46,9 δισεκατομμύρια ευρώ.

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:e-commerce, Internationalization, Studies

Ετικέτες: ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Αρέσει σε %d bloggers: