Πρόσφατα, στα πλαίσια της Capital Markets Day, η Zalando ανακοίνωσε: “Today we are an online fashion store, tomorrow we are turning into a shopping city …”.
Στην παρουσίαση της (αρχείο PDF) δίνονται ενδεικτικά παραδείγματα για το τι σχεδιάζει η ίδια στα επόμενα πέντε χρόνια.
Επιπλέον, η ίδια αποκάλυψε το λανσάρισμα της νέας υπηρεσία της Zalando Brand Solutions (αρχείο PDF) που επιτρέπει στις επώνυμες μάρκες ένδυσης να στήσουν εύκολα τις δικές τους σελίδες-καταστήματα στην πλατφόρμα της.
Ενώ μέσω των στατιστικών της παραπάνω υπηρεσίας θα μπορούν αυτές να κατανοήσουν καλύτερα το αγοραστικό κοινό τους.
Ενώ εξαιρετικά ενδιαφέρον είναι το γεγονός ότι η ίδια ανακοίνωσε και το λανσάρισα της υπηρεσίας Advertising Services (αρχείο PDF). Μέσω αυτής της εξαιρετικής στρατηγικής, η Zalando στοχεύει να κλέψει μερίδια της διαφημιστικής πίτας (ιδιαίτερα αυτά των περιοδικών μόδας και lifestyle).
Πρωταρχικό ρόλο σε αυτή διαδραματίζει η πλατφόρμα Media της Zalando.
Ενώ σύμφωνα με αυτή, προσφέρει πολλαπλά οφέλη στους διαφημιζόμενους.
Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρατηρώ τον σημαντικό στρατηγικό επαναπροσανατολισμό που επιχειρεί η Zalandο στο επιχειρηματικό μοντέλο της. Αυτή σκοπεύει να πωλήσει στο άμεσο μέλλον την Μόδα ως υπηρεσία “Fashiοn as a Service” (αρχείο PDF) και όχι ως προϊόν.
Σχετικά άρθρα:
- Η Zalando και η μελλοντική στρατηγική της
- Η Zalando λάνσαρε υπηρεσία επιμελημένων προτάσεων
- Zalando: Αύξηση πωλήσεων 26% το 2014 και εμφάνιση κερδών σε επίπεδο ομίλου
- Η Zalando λάνσαρε υπηρεσία επιμελημένων προτάσεων
- Zalando: Μέσω της σημερινής δημόσιας εγγραφή της θα αντλήσει τουλάχιστον 500 εκατ. ευρώ
- Zalando: Τα κυριότερα δεδομένα πριν τη δημόσια εγγραφή της
- Zalando: Οι καθαρές πωλήσεις της για το πρώτο εξάμηνο του 2014 άγγιξαν τα 1,047 δισ. ευρώ
- Πόσο μεγάλη είναι πραγματικά η Zalando;
- Ο μυστικός φάκελος των αδερφών Samwer
- eShopper Index 2014: H Zalando κατέχει τα αριστεία στην βιωματική εμπειρία των πελατών του Ηλεκτρονικού Εμπορίου
- Zalando: Οι καθαρές πωλήσεις της για το πρώτο εξάμηνο του 2013 άγγιξαν τα 809 εκατ. ευρώ
- Zalando: Η Rocket Internet μεταβιβάζει τις μετοχές στην Kinnevik, ενώ ο Anders Holch Povlsen εμφανίζεται ως νέος επενδυτής
- Zalando: Η Kinnevik αύξησε σε 38% το ποσοστό συμμετοχής της
- Zalando: Το υψηλό ποσοστό επιστροφών είναι μέρος του επιχειρηματικού μοντέλου μας
- Ο μυστικός φάκελος των αδερφών Samwer
- Zalando: Αύξηση των καθαρών πωλήσεων κατά 125% στα 1,15 δισ. ευρώ
- Zalando: Το συνολικό ποσοστό επιστροφών ανέρχεται στο 50%
- Zalando: Καθαρές πωλήσεις ύψους 471 εκατ. ευρώ για το πρώτο εξάμηνο 2012
- Zalando: Χρηματοδοτούμε αποκλειστικά μόνο μετρήσιμες ενέργειες μάρκετινγκ
- Zalando και το νέο πληροφοριακό σύστημα αυτής ZEOS
- Zalando: Καθαρές πωλήσεις ύψους 510 εκατ. ευρώ για το 2011
- Zalando: Δημοσίευση επίσημων στοιχείων
- eShoes: H Zalando κάνει τζίρο αξίας 100 εκατ. ευρώ τον μήνα
Categories: E-Beauty, e-commerce, E-Fashion, Ε-Shoes
Απάντηση