Η Zalando προτίθεται να ταρακουνήσει και την διαφημιστική αγορά

Πρόσφατα, στα πλαίσια της Capital Markets Day, η  Zalando ανακοίνωσε: “Today we are an online fashion store, tomorrow we are turning into a shopping city …”.

Zappos-Shopping-CityΣτην παρουσίαση της (αρχείο PDF) δίνονται ενδεικτικά παραδείγματα για το τι σχεδιάζει η ίδια στα επόμενα πέντε χρόνια.

Επιπλέον, η ίδια αποκάλυψε το λανσάρισμα της νέας υπηρεσία της  Zalando Brand Solutions (αρχείο PDF) που επιτρέπει στις επώνυμες μάρκες ένδυσης να στήσουν εύκολα τις δικές τους  σελίδες-καταστήματα στην πλατφόρμα της.

Zalando_Brand-ShopΕνώ μέσω των στατιστικών της παραπάνω υπηρεσίας θα μπορούν αυτές να κατανοήσουν καλύτερα το αγοραστικό κοινό τους.

Zalando_Understanding-Audie Ενώ εξαιρετικά ενδιαφέρον είναι το γεγονός ότι η ίδια ανακοίνωσε και το λανσάρισα της υπηρεσίας Advertising Services (αρχείο PDF). Μέσω αυτής της εξαιρετικής στρατηγικής, η Zalando στοχεύει να κλέψει μερίδια της διαφημιστικής πίτας (ιδιαίτερα αυτά των περιοδικών μόδας και lifestyle).

Πρωταρχικό ρόλο σε αυτή διαδραματίζει η πλατφόρμα Media της Zalando.

Zalando_Media-PlatformΕνώ σύμφωνα με αυτή, προσφέρει πολλαπλά οφέλη στους διαφημιζόμενους.

Zalando_Benefits-AdvertiserZalando_360Zalando_Reach-Target-CustomΜε ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρατηρώ τον σημαντικό στρατηγικό επαναπροσανατολισμό που επιχειρεί η Zalandο στο επιχειρηματικό μοντέλο της. Αυτή σκοπεύει να πωλήσει στο άμεσο μέλλον την Μόδα ως υπηρεσία “Fashiοn as a Service” (αρχείο PDF) και όχι ως προϊόν.

Σχετικά άρθρα:



Categories: E-Beauty, e-commerce, E-Fashion, Ε-Shoes

Tags: , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.