Μετά την πρόσφατη συγχώνευση της Net-a-Porter με τον ιταλικό διαδικτυακό έμπορας μόδας Yoox, η δεύτερη παρουσίασε ενδιαφέροντα αναλυτικά στοιχεία για την πορεία των οικονομικών των δύο παραπάνω εταιρειών καθώς και της στρατηγικής του ομίλου. Σύμφωνα με την ίδια, οι πωλήσεις της Net-a-Porter για το έτος 2014 ανήλθαν στις 754 εκατ. ευρώ ενώ αντίστοιχα αυτές της Yoox ανήλθαν στα 524 εκατ. ευρώ, τοποθετώντας έτσι το νέο σχήμα με την επωνυμία «Yoox Net-A-Porter Group» στο τοπ κλαμπ των αποκλειστικά διαδικτυακών παικτών με πωλήσεις άνω του 1 δισ. ευρώ.
Ο όμιλος «Yoox Net-A-Porter Group» απαριθμεί 2,1 εκατ. ενεργά μέλη, με μέσο όρο αξίας καλαθιού τα 312 ευρώ περίπου. Ενώ το μεγαλύτερο ποσοστό του τζίρου αυτού προέρχεται από τις αγορές της Ευρώπης (30,0%) και μετέπειτα από τις αγορές της Βόρειας Αμερικής (28,0% ) και της Μ. Βρετανίας (15,0%).
Το ευρύ οικοσύστημα αυτής, της δίνει τη δυνατότητα να προσφέρει στοχευμένες προτάσεις σε διαφορετικές κατηγορίες πελατών, ενώ παράλληλα δημιουργεί πολλές συνέργειες μεταξύ των επιχειρησιακών κλάδων της.
Την εξαιρετική (αναλυτική) παρουσίαση της Yoox μπορείτε να την κατεβάσετε εδώ (αρχείο PDF).
Τέλος, ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι η Net-a-Porter ανακοίνωσε το στήσιμο του The Net Set, ενός κοινωνικού δικτύου Social Commerce που έχει ως στόχο την προώθηση της αγοραστικής εμπειρίας και την ανταλλαγή εμπειριών και έμπνευσης μεταξύ των λάτρεων της μόδας.
Σχετικά άρθρα:
- Συγχωνεύεται με την Net-a-Porter η Yoox
- Yoox: Αύξηση πωλήσεων 18% το 2014 στα 524 εκατ. ευρώ
- Net-A-Porter: Αύξηση των πωλήσεων κατά 23% για το 2013 στις 533 εκατ. αγγλικές λίρες
- Luxury: Το ηλεκτρονικό εμπόριο μοχλός ανάπτυξης του κλάδου πολυτελείας
Categories: e-commerce, E-Fashion, Social Commerce
Απάντηση